lykkemor91 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 har vært inne i nav systemet siden jeg var 20 Pga diverse sykdommer og migrene problemer som gjør at jeg ikke kan jobbe like mye som andre. Flyttet til ny kommune i høst og hadde møte med saksbehandler der hun angriper meg pga feiler som forrige saksbehandler har gjort. Hun virker truende og sier hele tiden at hun skal ha gjevnlig kontakt med meg og blir å følge meg tett opp. Det var det siste hun sa før møtet ble avsluttet. Begynte da i nytt tiltak 6.11 med en dag i uke, som skulle økes med en dag hver måned. Saksbehandler snakket om evaluerings møte etter 3 mnd. Dette har da ikke skjedd. Har heller ikke hatt noe kontakt med henne etter første møte. Tiltaket går veldig bra de dagene jeg klarer og være der, men problemet er at min migrene er så alvorlig at jeg går omtrent med konstant vondt. Har vært i full utredning og prøvd en mengde medisiner. Saksbehandler har ikke hatt kontakt med sjefen min (i tiltaket). Saksbehandler ringte da sjefen på onsdag, første gang, og snakket med henne. Saksbehandler ble da forbannet over at jeg ikke har vært der hver dag og heller ikke gitt beskjed direkte til nav når jeg ikke har vært der, men sier til sjefen at hun skal sende henne et evaluerings skjema som sjefen skal fylle ut og sende inn. Har aldri fått noen som helst beskjed fra nav i løpet av alle årene jeg har vært i systemet om at jeg må gi beskjed direkte til nav når jeg ikke er må jobb. Har vært i tiltak 3 ganger før og alle gangene så er det sjefen som har fått et skjema hun skulle fylle ut og sende til nav. Jeg hadde ingenting med det å gjøre. Fikk i dag et brev fra nav som sier at de blir å stoppe asp fordi jeg har brutt kontrakten jeg har skrevet under på. Brevet er datert 25.03 hvilket vil si at hun sendte det med en gang hun la på røret med sjefen. Uten å kontakte meg for å høre hvorfor jeg ikke har vært på jobb. I tillegg er det nå helg og bare to dager i neste uke som er vanlig jobbsammenheng før ferie. Min sjef er ikke på jobb disse to dagene slik at det er vanskelig og få snakket med henne. Sjanser for at saksbehandler heller ikke er på jobb. Fristen for å uttale meg om denne saken er 8.04. Er egentlig passelig fortvilt over saken tidligere saksbehandler har alltid prøvd å hjelpe meg, mens denne føles ut som hun er ute etter å ta meg. Lurer på om noen har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) ' Endret 27. mars 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Sender du ikke inn meldekort? Der skal man jo krysse av om men er på tiltak eller om man er fraværende fra tiltaket... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Fikk i dag et brev fra nav som sier at de blir å stoppe asp fordi jeg har brutt kontrakten jeg har skrevet under på. Hva står det i denne kontrakten om melding av fravær, bruk av meldekort o.l.? Det er dette som gjelder nå uansett hva som har vært praktisert tidligere. Lenke til kommentar
lykkemor91 Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Har fra tidligere saksbehandler fått beskjed om å sende meldekort som vanlig, da det ble så mye tull med innsendingen. Står ingenting i kontrakten om fravær. Har heller ikke fått noe beskjed om det. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Kan være at justisministeren har sendt ett direktiv som kun gjelder deg, om å være jævlig, slik at du blir presset til å jobbe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Har fra tidligere saksbehandler fått beskjed om å sende meldekort som vanlig, da det ble så mye tull med innsendingen. Står ingenting i kontrakten om fravær. Har heller ikke fått noe beskjed om det. Hva fyller du ut på disse to punktene jeg viser i bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå