Kariyaki Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Har nå problemer med min gamle stasjonære pc, blant annet bluescreen (0x0000007E), så skal bytte ut blant annet harddisken og minne. Sett litt på komplett og elkjøp, men hvordan vet jeg om harddisken passer?Har ikke helt oversikt over hva jeg skal se etter. Ønsker en god SSD til en god pris, har dere noen tips å komme med? Tenker meg max 1500,-Legger ved bilde av delene jeg har nå. Pcen ble kjøpt i 2010. Takk på forhånd! Endret 27. mars 2015 av Kariyaki Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Skal du bytte ut harddisken med en SSD eller skal du ha ny harddisk og SSD? Begge må være sata, resten er ikke så viktig med tanke på hovedkortets alder. Ikke er det 6bgs heller vil jeg tippe, så kjøp den billigste og største Selve formatet på en ssd er som en laptopharddisk. Mine bare ligger å slenger inni kassa, kan festet som man vil med overgangsbraketter, i flippyhylle eller bare tapes fast elelr ligge løst. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Skal du få en brukbar PC bør du nok bytte mer enn SSD. Omtrent alt i den PC-en er solid utdatert. Hva er dine bruksområder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå