Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Ei stund sida IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Herlig bilde av malingsslitt vegg , det er nok en god stund siden malingen forlot åstedet. Og treverket har vridd og bøyd på seg i løpet av årene , så da er det ikke rart spikerne løsner. Herlig fargepalett i lys og skygge. Håper på flere slike serier. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Herlig bilde av malingsslitt vegg , det er nok en god stund siden malingen forlot åstedet. Og treverket har vridd og bøyd på seg i løpet av årene , så da er det ikke rart spikerne løsner. Herlig fargepalett i lys og skygge. Håper på flere slike serier. Mvh Alec Tusen takk for enda en koselig kommentar fra din side! Veggen så helt tjolabing ut i virkeligheten, jeg fikk ikke vist det helt skikkelig på bildet synes jeg. Nærmeste vindu her jeg hang inn gjennom for å ta bildet av stolen for et par dager siden. I morgen drar jeg på påskeferie til Oppdal, da blir det vel over på snø og natur igjen tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Herlig bilde av malingsslitt vegg , det er nok en god stund siden malingen forlot åstedet. Og treverket har vridd og bøyd på seg i løpet av årene , så da er det ikke rart spikerne løsner. Herlig fargepalett i lys og skygge. Håper på flere slike serier. Mvh Alec Tusen takk for enda en koselig kommentar fra din side! Veggen så helt tjolabing ut i virkeligheten, jeg fikk ikke vist det helt skikkelig på bildet synes jeg. Nærmeste vindu her jeg hang inn gjennom for å ta bildet av stolen for et par dager siden. I morgen drar jeg på påskeferie til Oppdal, da blir det vel over på snø og natur igjen tenker jeg. Det var et bra valg å bruke denne vinklingen , veggen kommer bedre til sin rett slik, det er min mening,. mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Herlig bilde av malingsslitt vegg , det er nok en god stund siden malingen forlot åstedet. Og treverket har vridd og bøyd på seg i løpet av årene , så da er det ikke rart spikerne løsner. Herlig fargepalett i lys og skygge. Håper på flere slike serier. Mvh Alec Tusen takk for enda en koselig kommentar fra din side! Veggen så helt tjolabing ut i virkeligheten, jeg fikk ikke vist det helt skikkelig på bildet synes jeg. Nærmeste vindu her jeg hang inn gjennom for å ta bildet av stolen for et par dager siden. I morgen drar jeg på påskeferie til Oppdal, da blir det vel over på snø og natur igjen tenker jeg. Det var et bra valg å bruke denne vinklingen , veggen kommer bedre til sin rett slik, det er min mening,. mvh Alec Ja vinkelen måtte bli slik, eller kanskje jeg kunne ligget på ryggen og tatt bildet oppover? Det ville uansett ikke vært noen god ide pga glassbrot.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei, Helene. Det er interessant med en slik "temaserie" som du har vist, og kanskje det blir flere ? Jeg synes du har en fantastisk fin bildeportefølje, - dagens bilde inkludert, og med tanke på spennvidden, kan det virke som om du er vel så opptatt av det hverdagslige som det storslagne ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Hei, Helene. Det er interessant med en slik "temaserie" som du har vist, og kanskje det blir flere ? Jeg synes du har en fantastisk fin bildeportefølje, - dagens bilde inkludert, og med tanke på spennvidden, kan det virke som om du er vel så opptatt av det hverdagslige som det storslagne ! M v h Albert. Det er nesten så jeg rødmer her litt! Det var da flotte ord! tusen takk Albert! Storslagne landskap er jo aldri feil det, men det er jo i detaljene alt det interressante foregår. Om det er værhåra på katten eller et løv i trappa, alt er fotomotiver! Litt slitsomt å "se" så mye hele tida, spesielt for dem jeg går sammen med kanskje, men jaggu er det gøy også! Bare jeg lærer meg å mestre kameraet snart....føler det jobber litt på egenhånd på en måte.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Knallbra igjen Helene:-) Flott perspektiv, der du har fått frem forfallet. Synes du dokumenterer tidens herjinger med det menneskeskapte på en utmerket måte. Faktisk veldig viktig at dette blir dokumentert for ettertiden. Artig med slike serier, der du viser forskjellig perspektiv av, i dette tilfellet forfall, med dine vinklinger. Som Albert fint sier, du er optatt av det hverdagslige som det storslagene. Faktisk så er det i mange tilfeller det hverdagslige som er virkelig storslagene:-) God helg og takker for ei uke med flotte bilder:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Det var da knasende deilig sagt av deg! Det er gøy å se ting andre ikke ser, for så å vise dem det i form av et foto. Artig å se forbløffelsen. God helg og god påske til deg! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Fin dokumentasjon av gammel og slitt husvegg. Kledningen er jo helt skeiv. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Skeiv er bare forbokstaven Rune! takk for flott kommentar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Liker gamle hus jeg og har hatt sansen for bildeserien din. Tror jeg likte bildet av hele huset best, jeg. Men alle er gode. Så bare fortsett. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg