christianb Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei Jeg har flere domener/nettsider hos Domenetorget.no. Har vært kunde der i veldig mange år, og hittil har det vært en god tjeneste. Nå har det imidlertid begynt å komme purringer og inkassovarsel for fakturaer som er betalt. Det kommer også mange mail om at domener snart vil bli sletta. Har prøvd å kontakt support mange ganger for å høre hva det er som skjer, men de svarer ikke. Tidligere har support alltid svart innen noen få minutter, nå svarer de aldri. Har også prøvd å ringe flere ganger, men ingen tar telefonen. Det er sikkert flere på dette forumet som er kunde der. Så lurer på om noen vet hva som skjer? Jeg har veldig liten lyst til å miste domenene mine. Lenke til kommentar
Little Al Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hei, Jeg opplever dessverre det samme som deg. Har allerede mistet et org-domene og nå flytter jeg domenene mine bort derfra. Får ingen svar fra support. De som står registrert som eiere i Brønnøysundregistrene finnes det ikke kontaktinformasjon på og telefonnumrene på hhv gulesider.no og hos NORID er det ingen som svarer på. Synd. De har fungert helt utmerket over lengre tid. Virker nesten som om det har skjedd noe dramatisk der i gården. Lenke til kommentar
Little Al Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 En oppdatering; jeg fant et annet nummer på NORIDs whois-database der jeg fikk svar. Det viste seg at mailen min (temmelig urettmessig, bør jeg legge til) hadde havnet i spamfilteret til domenetorget. Når jeg endelig fikk kontakt ble det meste oppklart. At et domene ble slettet må jeg også ta litt på min egen kappe. Lenke til kommentar
christianb Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Vi valgte til slutt å sende brev i posten, og da fikk vi endelig svar. Så vi mista ingen domener, men det var nære på. Det ene domenet hadde allerede løpt ut. Men ting er i orden igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå