vensionbeef Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Hei, eg ønsker å kjøpe meg eit nytt luftgevær. siden mitt hatsan mod 70 er ubrukelig og kikkertsikte bare fyker av xD......( vill kunn ha luftgevær i 177cal 4.5mm Ikke fjær!.. (kun stempel,vortex,nitropiston,) som er sykt nøyaktig og har lyddemper , men det er så sykt mange å velge mellom.. trenger noen forslag av folk som har greie på dette Endret 27. mars 2015 av vensionbeef Lenke til kommentar
ozone Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg har som deg begynt på fjærdrevet, og fått kikkertsiktet slått av av rekylen, og fått blått øye av kikkertsiktet, treffer ingenting pga den kraftige rekylen osv. Tenkte at stempel,vortex,nitropiston var bedre; Det er det ikke. Prøvd alt sånt, og går aldri tilbake! Jeg kjøpte med en PCP drevet Benjamin Marauder! NULL rekyl, treffer en kråke på 100m HVER GANG! Sykt treffsikkert! Koster dobbelt så mye som de andre, ja, men er bare SÅ verdt det! Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 gå for en benjamin eller bsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå