drvannnordstrom Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Min ASUS G74sx (trur jeg den heter) har vært veldig bra i ett par år, men for noen måneder siden begynte den å få hikke i ny og ne. Dette skjedde oftere og oftere, og til slutt re-installerte jeg windows fra scracth. Men dette hjalp ikke!! Problemet er at maskinen henger seg/fryser under vanlig surfing (chrome,firefox). Det kommer opp at feks "chrome svarer ikke", og jeg må veldig ofte ta maskinen ned på knappen, altså kutte strømmen. Har ikke merket noen problemer når jeg spiller, men dette kan være tilfeldig da den brukes mere til surfing enn til spilling for å si det slik. Googlet litt rundt, ser ut til at det kan være noe med driver til grafikk-kort? Geforce GTX 560M hvis jeg tolker "merkelappen" rett :-) Eller kan det være noe fysisk med maskinen, som gjør at den klikker ofte!? Tips tas i mot med stor takk! Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Ser ut til at det fungerte å bytte til eldre drivere for grafikk-kortet. Vel nesten 100% i hvert fall. Har hatt en "freeze" i løpet av siste to uker ca, i motsetning til flere pr dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå