OscarMike1 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg bruker i dag Jorte kalenderapp til iphonen. Den fungerer perfekt og viser avtalene for hele måneden uten at jeg trenger å trykke på hver enkel dag. Veldig lett å se hva som skjer onsdag neste uke. La ved et bilde så dere skjønner hva jeg mener. Eneste er at jeg ikke synes appen er særlig elegant eller fin å se på. Misunner på mange måter de som kan bruke Apple sin kalenderapp siden den egentlig ser veldig bra ut. Noen som kan anbefale en kalenderapp som gjør det samme som Jorte, men som ser litt bedre ut? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hvorfor ikke bruke Apple sin kalenderapp? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Fordi med den må man trykke på aktuell dato for å se hva man har lagret. Om jeg vil vite hvordan jeg jobber tirsdag om tre uker ser jeg det bare ved å åpne Jorte. Det er den oversikten jeg aller helst vil ha. Dersom det i dag hadde vært 1. Juni kunne jeg bare ved å åpne kalenderen sett hvilken ukedag St.Hansaften faller på. Endret 27. mars 2015 av OscarMike1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå