madman88 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei, Jeg vet kun om smartbuyglasses.no som selger dette merket, finnes det andre billige sider?Fint om noen kan komme opp med nettsider/steder som selger Tag Heuer merket som solbriller.Gjerne Oslo området også. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 De selger dem på David-Andersen på Egertorget. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Du er sikker på de har solbriller fra Tag Heuer?Kan ikke si jeg fant det på nettsiden, får sende de en mail kanskje Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Ja, jeg er sikker. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Ja, jeg er sikker. takk, sendte de en mail Vet du om andre sider/nettsider som man kan kjøpe dette på? Synes det er rart det er så lite av det på nettet Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Du finner det på Ebay, men da må du gjøre grundig research.. Mange luksusmerker ønsker ikke å selge på nett, de føler at det svekker eksklusivitetsfølelsen knyttet til produktet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå