Gå til innhold

Forumets mest leste tråder

DesertGlow

Anbefalte innlegg

Hva slags stoff er det forumbrukerene liker best? Et lite søk i database avslørte fort spennende vaner :D

1. firstmile..er dette seriøst (164905)

2. Babethread (100276)

3. SO 1(55954)

4.Hvordan ser PC-kroken din ut? (54003)

5. Ny tråd- Dummeste pc spørsmål du har fått? (43132)

6. Hacking (43005)

7. Post XP2500 barton klokken din her! (31857)

8. TEST AV DDR MINNE. (30217)

9. Poll: 3DMark03 resultat (29000)

10. Er du herre over ditt domene (24721)

I tillegg kan det legges til SO2, som desverre forlot oss brått og uventet, har ca 10-15000 sidevisninger færre enn Babethreaden har på dette tidspunktet, og dermed egentlig fortjener en soleklar 3. plass.

Ut i fra denne listen kan man trekke følgende konklusjon:

Det aller viktigste for folk her på forumet er å ha rask og billig internett-tilgang, noe som er ganske naturlig ettersom en del personer ser ut til nærmest å bo på forumet :D

Det nest viktigste er sexy og pene damer. Hadde noen valgt å gå litt mer ut i stedet for å sitte her på forumet kunne det jo hende man hadde fått kloa i noen av dem selv (nei da...) :lol:

Og på en god tredjeplass kommer det å snakke tull og tøys om alt og ingenting.

Etter det kommer det å skryte av hvordan det ser ut der man sitter på en billig nettlinje og ser på pene damer, tett etterfulgt av en tråd der man driter ut andre for sin inkompetanse om data...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva med å lage en konkuranse også?

Forumets beste tråd. Der folk kan stemme på sin favoritt?

dette vil jo føre til at det blir postet en del bra poster også...

lag noen skikkelige premier etc. dra i litt tråder hos annonsørene på hw.

Hvordan skal man klare å lage en konkurranse ut av å stemme på den beste tråden? Den tråden som vinner, der får trådstarter en premie? Det vil neppe fungere fordi det ofte er andre enn trådstarter som har mye bra å komme med.

Men når det gjelder å lage en avstemming på beste tråd så kan jeg godt sette opp en slik. Hvis noen lager en liste over de trådene som man mener fortjener å være med i en slik poll, så ordner jeg det praktiske (for øyeblikket har vi satt grensen på 30 alternativer på en poll, så hold dere under den grensen i så fall).

Lenke til kommentar
10. Er du herre over ditt domene (24721)

r0xx0r! Det er tråden over alle andre tråder... Kan nevne:

SO1 (HVem husker ikke jannis15 og newkid-faktene)

SO2 (langt ifra så god som nr1..)

Herre over ditt domene (Er jo 3-4personer som har postet 90% av postene tror jeg. Jeg er en av dem..)

oivind_dahle: Synes mange av trådene der er helt bak mål. Det er noe 90% av alle på forumet kan og dermed er trådene omtrent bortkastet..

Lenke til kommentar
SO3 er allerede på top25. Jeg spår at det ikke er så altfor lenge til den topper. Den har jo nesten 10 sider per dag.

Ja, det er helt vilt!

Nesten for vilt syns jeg...strever jo med å lese ting dagen etterpå, etter å ha lest om kvelden :wow:

Syns vi kunne hatte n bitte liten tids grense i det minste...

Lenke til kommentar
Ja, det er helt vilt!

Nesten for vilt syns jeg...strever jo med å lese ting dagen etterpå, etter å ha lest om kvelden :wow:

Syns vi kunne hatte n bitte liten tids grense i det minste...

Eller så kunne folk latt være å poste "Jeg kjeder meg" og andre slikt småkommentarer så mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...