Sampson Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Spilt et par dager, har en Viper og en Type 6. Spiller enten i Åpen eller i Mobius gruppen, add meg da vel Vikingzero Fryktelig koselig med litt romskip og kaffe! Endret 27. mars 2015 av Sampson Lenke til kommentar
Paradokz Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Begynte i går, add meg: Randahl 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Noen av dere som fortsatt spiller? Er 20timer dypt i Elite og lurer på om det ikke er på tide å spille online snart. edit: om serverne er fiksa. Endret 11. juni 2015 av Deadringer Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Har hatt en pause pga. jobb og eksamener, samt. ventet på litt mer content, men har absolutt tenkt å fyre opp igjen når tiden strekker. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Fett. Bare å legge til Nyhus når du er i draget igjen. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Hey! Harkjøpt meg Flightmaster T Hotas X. Gira på å spille i Wing. Har en nesten fullt oppgradert cobra. Er pledged til Zachary Hudson / Federation og er gjerne med på litt Bountyhunting/undermining eller raretrading! CMDR Dasgruberg Samme navn steam Endret 19. juli 2015 av BakaBerg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå