Delvis Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Trodde det var helt standard type plaststoler de hadde overalt. Var på Jysk og på Skeidar, men ingen hadde de, og de skjønte ikke hva slags stoler jeg mente en gang..?! Husker ikke hvor jeg kjøpte slike, noen som vet hvor de har de? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Plantasjen og liknande butikkar har normalt sånt. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Rotting og lignende har blitt så populært og tre så billig at "ingen" vil ha den typen plastmøbler lenger. Tilsvarende den grønne stolen kan du finne på Biltema. Den andre typen kan du få lignende de fleste steder, men med aluminiumsramme og plastnetting. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Javel, jeg forstår. Ja han sa det han på hagesenteret og, at plast var på vei ut. De hadde blå lik den grønne. Kostet egentlig 298, men fikk to til 300 kr 150 pr stk.Takk Zeph Det skulle være god kvalitet plast på dem, så antagelig bedre enn de på Biltema. Men takk for tipset iallefall. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Javel, jeg forstår. Ja han sa det han på hagesenteret og, at plast var på vei ut. De hadde blå lik den grønne. Kostet egentlig 298, men fikk to til 300 kr 150 pr stk. Takk Zeph Det skulle være god kvalitet plast på dem, så antagelig bedre enn de på Biltema. Men takk for tipset iallefall. Er vell ikke helt sesong for utemøbler enda heller, saa hvis du venter et par maaneder, finner du nok de over alt, til en billigere penge! (Hvis du trenger flere enn to da..!) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Er vell ikke helt sesong for utemøbler enda heller, Jysk, Europris og diverse andre pushere av utemøbler er ikke enig i det. De har reklamert hardt for utemøbler et par uker allerede. Men vær forsiktig når du setter billige utestoler i snøen, både plast og stålrør/rotting. De står stødig når alle beina berører fast underlag, men tredd ned i snøskavlen utenfor påskehytta presses beina lett i hver sin retning når en tung onkel setter seg, og så knekker et bein eller to. Også unge lette personer knekker lett stolbeina om man vipper/gynger litt på stolen når stolbeina er tredd ned i snø. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Er vell ikke helt sesong for utemøbler enda heller Åjoda. Satt ute i sola med øll både fredag og søndag. Var ren sommervarme i sola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå