luistheghost Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Trapp, Gamlebyen (1/2). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Stilig med en meget god komp. Likte at du har plassert trappa helt inn mot den mørke delen av bildet. Lyset over/ved siden av vinduet, lager en god kontrast mot det mørke, samtidig som det fremhever kjellerinngangen og vinduet. Fin skarphet med gode detaljer. Et lite kutt på høyre side, slik at du unngikk de lyse/mørke feltene kunne kanskje vært gjort. Uansett et meget godt bilde som kler s/hv. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Spennende. Mye flott man kan få til med slik kveldsbelysning. Noe jeg selv har anvendt meg av også.. Me like!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei, Bjarte. Komposisjon, lys og skygger samt s/h bidrar til å skape en fin "atmosfære", - jeg liker dette bildet meget godt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Enig med Pentaxen at et lite kutt på høyre side kunne vært gjort, men ikke noe must. Fin stemning i bildet, likte den store forskjellen mellom lys og skygge. Skarpt og fint fikk du det også! Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Takk for innspill! -bjarte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Tror jeg ville lyst opp de mørke feltene noe for å hente ut konturer hvis det da ikke er meningen betrakter skal bli sittende å lure på hva som befinner seg inni mørtna. Ellers ingenting å si på utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg