Samcki Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Lurer på om jeg trenger en større psu? da jeg voltmoda hk mitt og kjørte cpu på 1.85+0.12 (voltmod) viste biosen bare 1.84?? Er det psuen sin feil eller? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 er vel heller voltmodden din som er litt på tryne :razz: Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 er vel heller voltmodden din som er litt på tryne :razz: Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 jeg ville målt transistoren om den har rett motstand, eller om du har vært uheldig når du har loddet... kan jo være du har kverket den.. tror ikke at de tåler så veldig mye varme... Min ble lunket når jeg loddet min på bare med å lodde helt på enden av beinet (jeg var ikke borti enden på beinet lengre enn 1-2 sekunder...) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 eneste jeg gjorde er å fjerene en transistor som gjorde motstand... så hvis den er fjernet ville volten gå opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå