Gjest member-296438 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Lofoten, slik jeg ser det - 1 Mann´s sjarken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 steike fint så man sei her nord Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Flott bilde!! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Nydelig bilde med fin komposisjon synes jeg! God helg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Flott dokumentar i all sin enkelhet. Disse små er oftest bygget for heimefiske, - ikke mye elektronikk å spore der ombord. Liker at du har fått med svai-bøya -bjarte. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei, Pentaxen. Her ser vi kanskje en arbeidsplass, og det minner meg på at pengesterke personer med fabrikkbåter kan kjøpe betydelige fiskekvoter, på bekostning av kystfiskerne, som dessverre har fått dårligere kår i årenes løp. La oss håpe at de styrende kan bidra til å snu denne utviklingen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Takker for fine kommentarer:-) Det er en av de såkalte "heimfiskesjarkene" dette ja. Brukt mye av de som drev kombinert jordbruk/husdyrhold og fiske. En sjeldenhet nå om dagen, dessverre. @Albert, så deler jeg din oppfatning av fordelingen av fiskekvoter. De gjør meg, sagt på godt Nord-Norsk, Førrbainna. Kystfiskeren er nok en utdøende rase, og utviklingen med fabrikkbåter, slike som bl.a Røkke soper havet med, gjør ikke framtiden særlig lys for den lille fiskemann. Angående de som styrer, så tror jeg ikke vi skal ha særlig høye forhåpninger......Blir nok kapitalen som rår, og da får den lille mann dårligere kår. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Ser sådanne, her på våre kanter også.. Fint så lenge noen griere holde tradisjonene i live... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Flott bilde med fine farger ,speiling og flott komp. Liker dette. Og så vil jeg gratulere med dagens bilde av skreien. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 hihi! Det så ut som det står en liten robot frammi der.. Fint bilde! jeg heier på kystfiskeren, som står ved kaia og selger fisken sin direkte til lykkelige kjøpere på land! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg