bjornisurf Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Noen som kan lage et koblingsskjema på disse led lysene fra biltema men kun en bryter, drite i kobling via nærlys. Er egentlig drl-lys men vil koble via kun en av og på bryter inne i bilen og bruke dem som grøftelys for pynt Har prøvd alle verdens koblingsmetoder føler jeg men ingen av lampene vil lyse uansett (kan være at lampene kom defekt fra biltema) Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Den røde lederen kan du koble til permanent + Så kobler du den gule lederen via bryter (+) 1 Lenke til kommentar
bjornisurf Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Ja det var slik jeg koblet det Har vel kommt frem til at lyktene fra Biltema ikke virket å har vært å byttet dem, skal prøve å se om di nye virker Kobler den røde til 15 (tenning) og gul via bryter Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Den røde kan nok kobles rett på + på batteriet (via sikring selvfølgelig) eller via tenning (men for test, så er + på batteriet det letteste), og sort tar du enten til - på batteriet, eller til karosseriet for jord. Den gule kan du holde mot + på batteriet for å teste. 2 Lenke til kommentar
bjornisurf Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Flotters, da er det bekreftet at jeg har gjort riktig. Har vært å fått nye lykter på biltema, så når jeg får tid så er det å prøve me disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå