flodhest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 se her,her står det at måten jeg setter et bakgrunnsbilde på i en kolonne er feil, hvordan ellers skal jeg gjøre det da? Måten jeg har gjort det på er faktisk på samme måte som selveste w3c sier jeg skal gjøre det på, bare se her! Så...er det en annen kode som er godkjent? Lenke til kommentar
dms Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 CSS har tatt over slikt. Hvis du ikke gidder å ha et stilark eller definere slikt i <head> kan du gjøre det sånn: <td style="background-image:url(banner2.gif)"> Jeg ser forresten at du også bruker <font> og annet trash, prøv å lær css Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 å, fett! Nå er siden godkjent (men langt i fra ferdig...) Skal lære meg css, men må lære meg html først Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 This Page Is Valid HTML 4.01 Transitional! Gratulerer! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 This Page Is Valid HTML 4.01 Transitional! Gratulerer! Tusen takk! Hadde 40 feil i går kveld og har nå rettet dem alle. Siden er ikke på langt nær ferdig enda, så noen ganger når jeg oppdaterer blir det noen småfeil, men det er bare å rette opp igjen. Det blir som oftest bare feil der jeg har glemt å lukke tabeller og slikt. Holder på å mekke min første side der jeg bare bruker notepad, skal gå inn for å lære html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå