Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Fra en skogstur... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei, Alec. En koselig lysning, og det ser ut til å kunne være en god rasteplass, - et trivelig bilde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Kommet lenger våren hos deg, ser jeg... Fint terreng! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert og smort1 ! Det er en koselig plass langs skogstien , men den er i starten av stien og da er det for tidlig å raste. Det er et vann bak i skogen ca halvveis på turen , der pleier jeg å raste. Våren her hos oss er kommet i gang : grågås , svaner , humler , påskeliljer har kommet. Men av og til en og annen snøbyge for å lure oss litt. Snøen ligger ikke lenge heldigvis. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Koselig bilde, finest i farger synes jeg, det andre ble litt for dystert og voldsomt. Her i Ålesund vokser det blomster og gress så det knaker for tiden. Markene ble grønne på et blunk og jeg så faktisk museører på ei bjørk for et par dager siden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Koselig bilde, finest i farger synes jeg, det andre ble litt for dystert og voldsomt. Her i Ålesund vokser det blomster og gress så det knaker for tiden. Markene ble grønne på et blunk og jeg så faktisk museører på ei bjørk for et par dager siden! Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Er enig i at v2 ble litt i den dystre enden av skalaen. Skulle kanskje ha lyst opp skyggene mer. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg