iverta Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Mitt siste innlegg her resulterte i en panasonic 46". Er veldig fornøyd med den, men den er nå tiltenkt som hytte-tv. Ønsker som tittelen sier konkrete kjøpstips. Jeg er ikke av typen som leser i bøttevis av det den og den tv-en kan. Streamer litt fra pcn over cat5 pr i dag, det vil jeg fortsette med. Bruker én hdmi pr i dag, kjekt med 2? Bruker også en scart pr i dag, det må jeg nesten ha Har kanaler via parabol Ser litt film og tv-serier. Trenger altså heller bedre bilde og hørbar lyd (har ikke ekstern lyd) enn masse smartløsninger jeg aldri kommer til å bruke. Sitter 3,5m fra tv-en, som står på et lite bord. Konkrete kjøpstips, gjerne med link. Betaler det jeg må, men heller ikke mer.. På forhånd takk! Satser på bestilling asap! Lenke til kommentar
iverta Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Ser en samsung 6905 200hz til 8995,-, 55". Så finner jeg en samsung 7505, 55" til 11995. Denne har 3d samt 1000hz. Synes samsung er fine tv-er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå