Gå til innhold

Ei stund siden III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Et hjem en gang, en trygg og god plass, der familien kunne søke ly og munnene ble mettet. Et slit, et løft og en iherdig innsats for og få bygget dette. En stolthet og en takknemlighet for og ha klart og få dette til. Årene går og så er det slik dette hjemmet står.... Forfallet har overtatt og det er for sent og få dette tilbake til fordums stolthet. Sola lyser på huset som det alltid har gjort, men det er forfallet som vises.....

Flott foreviget og viktige bilder og få tatt. En påminnelse om at ikke alt varer evig.......

Lenke til kommentar

Et hjem en gang, en trygg og god plass, der familien kunne søke ly og munnene ble mettet. Et slit, et løft og en iherdig innsats for og få bygget dette. En stolthet og en takknemlighet for og ha klart og få dette til. Årene går og så er det slik dette hjemmet står.... Forfallet har overtatt og det er for sent og få dette tilbake til fordums stolthet. Sola lyser på huset som det alltid har gjort, men det er forfallet som vises.....

Flott foreviget og viktige bilder og få tatt. En påminnelse om at ikke alt varer evig.......

 

Ja, dette er langt unna å kunne bli reddet! Det rare er at jeg har kjørt forbi dette huset i tretti år uten å se det! Det er nesten ikke synlig fra veien, men en dag jeg ikke kjørte selv så jeg dette buskaset på taket og tenkte at dette må sjekkes ut skikkelig. Har hatt et par bittesmå stopp på veg til jobb etter det, men det blir litt stressulf når jobben venter. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Har hatt et par bittesmå stopp på veg til jobb etter det, men det blir litt stressulf når jobben venter. :)

 

Dette har vi diskutert før! Du må rett og slett prioritere hva som er viktig. Er du fotograf så er du fotograf.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et en gang så staselig hus , nå i ferd med å bli tatt tilbake til naturen.

Minner litt om en bok jeg har som handler om hvordan verden hadde blitt seende ut hvis alle menneskene hadde blitt borte. Husker ikke tittelen i farten. Må nøste opp i dette.

Det er vel flashback fra boken som gir meg det dystre

inntrykket av slike bilder.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei Alec og Rune!  Det sies at hvis menneskeheten plutselig dør ut, så vil det i løpet av 100-200år ikke være mulig å se spor etter oss på kloden.  Det er en liten tankevekker.  Jeg håper vi greier å forvalte kloden vår godt så vi slipper et sånt scenario, men jeg er jaggu ikke sikker.  :hm: Jeg tror uansett at om endel år så må vi belage oss på å leve helt annerledes enn vi gjør i dag, kanskje blir vi tvunget tilbake til naturalhusholdning igjen? Tenk bare hvis all elektronikk blir slått ut?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...