deleted Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Stilig! Som du selv sier, båten bryter med alt annet, og det nokså ettertrykkelig. Kreativt og godt sett. Igjen mye flotte linjer, med vinduer midt i hele greia:-) Flottingz! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Hvis en skal selge leiligheten sin her så lyver man ikke hvis man sier: " leilighet ved fjorden"... kanskje ligger de ved fjorden også for det jeg vet ble stilig med det gule som brøt! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Takk for det .." leilighet ved fjorden"... kanskje ligger de ved fjorden også for det jeg vet ble stilig med det gule som brøt! Hehe, smart tenkt! Og leiligheten ligger faktisk mot en fjord, eller kanskje et hav er mer korrekt ..igjen mye flotte linjer... Du kjenner jo meg, er ikke til å unngå. Nesten som en guddommelig tiltrekningskraft mot linjer... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Artig motiv du har funnet! Gir en "nesten illusjon" i en slags 3D.... Liker slikt, jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg