CammiZ Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Går det an å få koblet til to hodetelefoner samtidig? Har bare ett hull til audio, men jeg aner ikke hvordan trådløse kobles? Er det mulig å kjøpe en plugg som gjør det ene audiouttaket til to evt? MÅ ikke være trådløse om det går an å koble til to vanlige med ekstra lang ledning. Må vel ha minst 5 m ledning. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Ja, det går fint. Du må ha en sånn: https://www.komplett.no/adapter-minijack-2x-minijack-mf/304818 Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Å så flott! Men da går det med trådløse? Eller begge deler? Må ha det inn med teskje jeg Veit ikke hvordan man kobler til trådløse engang. Hehe Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 De trådløse hodetelefonene har en basestasjon. Denne basestasjonen kobles til TVen med en kabel, og så sendes signalene trådløst til hodetelefonene. Du må derfor ha 2 hodetelefonutganger på TVen din, og det løser den dingsen jeg linket til over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå