Niklasp Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Lar deg sende dine lagrede bilder.Har du prøvd denne knappen i Snapchat? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Trodde dette var en skikkelig teknologiside, ikke "teknologitips-til-bestemor-og-bestefar"-side. 3 Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Da savner jeg bare en guide til hvordan jeg skrur opp volumet under samtaler 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Litt dumt at det ikke går an å sende et bilde fra albumet som en vanlig snap... Hva er grunnen til det? Mange øyeblikk man må velge snap eller bilde. Spesielt med unger inni bildet (pun intense....) Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Litt dumt at det ikke går an å sende et bilde fra albumet som en vanlig snap... Hva er grunnen til det? Mange øyeblikk man må velge snap eller bilde. Ja, dette er en irriterende begrensning. Det er en grunn til at jeg bruker jailbreak-tweaken phantom på min iPhone. Den gjør at man kan sende bilder fra bildegalleriet som en vanlig snap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg