mobilen.no Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Ny design, rekordrask prosessor og superskarp skjerm. Galaxy S6 Edge har X-faktor å det holder,TEST: Samsung Galaxy S6 Edge Lenke til kommentar
samobil Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Ganske rart at denne ikke for - for en alt for høy pris, men S6 Flat gjør det. Utrolig overpriset begge to, spesielt med tanke på lagringsplassen. Jeg ville ALDRI ha betalt flere tusen ekstra bare for en litt buet skjerm på kanten, men Apple selger iphones så det synger så pris er vell ikke et problem for de fleste. 6 Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Over 8000,- og då kan ein ikkje byte batteri ein gong? Det gir stryk i mine auge. 6 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Med tanke på all teknologien denne telefonen har i forhold til iPhone så er jo prisen litt forståelig, men fortsatt alt for høy. Punget ut 6400kr for min note 4 på release, og det var egentlig og alt for mye for en telefon det og.. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg eirik_sn Skrevet 26. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2015 Hvor mange er det som egentlig bytter batteri? Jeg kjenner temmelig nøyaktig INGEN som drasser rundt på et ekstra batteri i hverdagen, og når man ser hvor kjapt de nye mobilene lader opp til 50 - 60% kapasitet, synes jeg det er mer en teoretisk problemstilling utenom for folk med særbehov. Forstår godt at mobilprodusentene har valgt å fjerne denne muligheten til fordel for slankere og mer elegant konstruksjon. 19 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Kjøpte nettopp LG G3 for 2500kr, tror den vil holde i noen år. Det fine med å kjøpe fjorårets supermodell, er at man har råd til å bytte mobil oftere. Kan ikke se meg selv bruke ca 6000kr mer på å kjøpe en telefon med omtrent like lang levetid. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Kameravorte. Det er jo helt unødvendig at kameraet skal stikke ut som det der. Da kunne de heller ha laget et bittelitt større batteri. 2 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 For så vidt ein fin telefon, men prisen pluss at han ikkje er vasstett gjer han uaktuell for min del. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Sitat: "Den viktigste konkurrenten til en telefon som dette er iPhone 6". Er det egentlig det? De som velger produkter fra Apple er vel egentlig ikke så interessert i produkter med Android, og omvendt. Jeg skulle tro at de viktigste konkurrentene til Samsung er andre produsenter med Android på telefonen... 6 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Denne får minus for å ikke kunne skifte batteri selv, mens F.eks IPhone får ikke det. http://www.tek.no/artikler/test-apple-iphone-6/163693/4 Fyfaen for noen møkka artikler Tek.no egentlig lager. 5 Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 - for pris... Det er jo astronomisk prisfor en mobil.. 1 Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Denne får minus for å ikke kunne skifte batteri selv, mens F.eks IPhone får ikke det. http://www.tek.no/artikler/test-apple-iphone-6/163693/4 Fyfaen for noen møkka artikler Tek.no egentlig lager. Det er nok sett relativt i forhold til tidligere modeller. Den får jo fortsatt 10/10 så det er vel mer en bemerkning enn en dom. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Denne får minus for å ikke kunne skifte batteri selv, mens F.eks IPhone får ikke det. http://www.tek.no/artikler/test-apple-iphone-6/163693/4 Fyfaen for noen møkka artikler Tek.no egentlig lager. Det er nok sett relativt i forhold til tidligere modeller. Den får jo fortsatt 10/10 så det er vel mer en bemerkning enn en dom. En test skal sees på fra ett objektivt ståsted. Derfor blir igrunn alle disse "testene" til Amobil\Tv2 hjelper deg direkte komisk. 1 Lenke til kommentar
AlansWake Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Denne får minus for å ikke kunne skifte batteri selv, mens F.eks IPhone får ikke det. http://www.tek.no/artikler/test-apple-iphone-6/163693/4 Fyfaen for noen møkka artikler Tek.no egentlig lager. Det er nok sett relativt i forhold til tidligere modeller.Den får jo fortsatt 10/10 så det er vel mer en bemerkning enn en dom. En test skal sees på fra ett objektivt ståsted. Derfor blir igrunn alle disse "testene" til Amobil\Tv2 hjelper deg direkte komisk. Jeg synes at manglende minnekort og batteribytte er en verdig kritikk når forgjengerne har hatt denne funksjonen. En test burde ikke være objektiv når de kommer fra forskjellige steder og er tilpasset forskjellig brukergruppe. Er ganske tåpelig å gi iPhone kritikk på dette når de aldri har hatt funksjonen. Jeg er dog enig at tek.nos valg med å ikke gi den lavere score av den grunn. Da ville det kanskje blitt urettferdig. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Med tanke på all teknologien denne telefonen har i forhold til iPhone så er jo prisen litt forståelig, men fortsatt alt for høy. Punget ut 6400kr for min note 4 på release, og det var egentlig og alt for mye for en telefon det og.. Hva har den som forsvarer prisen? Lenke til kommentar
Schanzen Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Batteriet kan ikke byttes Støtter ikke minnekort Ikke vanntett Batteriet kun 2600 mAh OOOG den koster ca 8k Ikke verd det i det hele tatt i mine øyne. Kommer ikke til å bytte min galaxy s5 for denne. 1 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Den burde vel strengt tatt hatt pluss for pris: «Dette er en mobil for den som på død og liv skal ha det dyreste, og som også ønsker å vise det.» 2 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Haha, den dagen jeg bruker 9000kr på en mobiltelefon er den dagen griser flyr! Om ett år får man bedre mobiltelefon til under halvparten av prisen. 4 Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Espen Irwing Swang: Hvordan opplevde du de to bøyde skjermkantene ved vanlig bruk? Er det ikke litt plagsomt at alt krummer seg langs de? Man får jo ikke ett skikkelig rektangulært bilde uansett hvilken vei man holder den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg