Bekir Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Hei, Bekir. Nok et bilde der hovedmotivet er farget, mens resten av bildet er holdt i s/h, - svært virkningsfullt ! Er dette en tyrkisk folkedansgruppe ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Hei Albert Tusen takk for hyggelig kommentar Flinke elever har hatt visning på Fotball bane i Beysehir. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg tror nesten jeg ville likt å sett det grønne sammen med det røde her. Det ble liksom litt mye rødt. Artig bilde likevel, skulle vært gøy å se dem live! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg tror nesten jeg ville likt å sett det grønne sammen med det røde her. Det ble liksom litt mye rødt. Artig bilde likevel, skulle vært gøy å se dem live! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg