Gå til innhold

Post sporing, ingen status.

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte noe på finn her om dagen og pakken ble sendt på mandag, men når jeg sporer den kommer det kun "Ingen status er registrert på pakken ennå" Noen som vet hva jeg kan gjøre? Tenkte at den skulle komme til påskeferien når den ble sendt på mandag...

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo tyde på at den ikke har blitt innlevert på et postkontor/post i butikk. Første oppdatering er som regel når den blir levert inn, men det kan jo være en glipp, selvfølgelig. Hvordan betalte du? Er dette fra en privatperson eller firma? Hvis de er fra et firma i fks. Sverige blir ofte ikke sporingen oppdatert før den har ankommet en av terminalene her i Norge.

Lenke til kommentar

Men kan det bare være at de har glemt å scanne pakken? Kan du umulig ligge på samme posthus 4 dager etter den ble levert på posthuset?

Glemt å skanne/ikke blitt skannet ved en feil/kommet forbi e.l. - jeg sendte en mobiltelefon en gang til service...den stod med status innlevert frem til den kom frem. Den var aldri innom noe sted mellom faktisk. Det var på nippet til at den ble meldt savnet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...