lamer Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Trenger noen flere par 3D-briller til min Phillips 65PFS6659. Noen som vet om billige alternativer fra Ebay som vil fungere like greit som de originale fra Phillips? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg har selv bruk Xpand sine på min eldre TV, men de har ikke noe informasjon om at de fungerer mot din TV. Xpand er de som står bak selve teknologien til de aktive brillene, og lagt før selve brillene for Philips og andre. Fordelen med Xpand sine egne, var at de var hakket bedre å ha på, spesielt de siste ladbare de ga ut. Vet at Philips etter den tid har kommet med enklere briller, som er dårligre bygd for å få ned prisen (akuratt som resten av produsentene har gjort. For å ikke være uheldig å kaste bort penger på noe som ikke funker, så ville jeg søkt på nummeret som står på selve brillene (hvis det gjør det), og sett som du finner noen på ebay, ellers kun kjøp Philips originale. Ellers så må du velge en av de aktive versjonenes om er her: http://www.elkjop.no/search?SearchTerm=3d+briller+philips&search=&searchResultTab= Men kun kjøp de som er prikk like de du har fra før Lenke til kommentar
lamer Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg har selv bruk Xpand sine på min eldre TV, men de har ikke noe informasjon om at de fungerer mot din TV. Xpand er de som står bak selve teknologien til de aktive brillene, og lagt før selve brillene for Philips og andre. Fordelen med Xpand sine egne, var at de var hakket bedre å ha på, spesielt de siste ladbare de ga ut. Vet at Philips etter den tid har kommet med enklere briller, som er dårligre bygd for å få ned prisen (akuratt som resten av produsentene har gjort. For å ikke være uheldig å kaste bort penger på noe som ikke funker, så ville jeg søkt på nummeret som står på selve brillene (hvis det gjør det), og sett som du finner noen på ebay, ellers kun kjøp Philips originale. Ellers så må du velge en av de aktive versjonenes om er her: http://www.elkjop.no/search?SearchTerm=3d+briller+philips&search=&searchResultTab= Men kun kjøp de som er prikk like de du har fra før Takk for utfyllende svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå