Gå til innhold

Ladeport Note 3 problem?

Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Solgte nylig en Note 3 som funket fint den gang, men kjøper har kontaktet meg pga at han ikke får ladet den skikkelig. Han beskriver at ladeporten på telefonen er litt slarkete og derfor er det dårlig kontakt og lading blir ustabil. Dette er jo en telefon som er litt over et år gammel, men Samsung har jo 2 års garanti. 

Er det noen som har erfaring med denne feilen på sin Galaxy Note 3? Leste noen tilfeller på nett om folk som har samme problemet, men jeg lurer på om dette er en grei garantisak, eller om butikker/verksted kan finne på å lage vanskeligheter.

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jobbet i support selv, verkstedene ser med lupe på kontakten.

Det miste tegn til at noen har forsøkt å sette i laderen feil veg eller feil type lader så dekker de ikke skaden.

Den har jo funket før, så bruk må ha slakket den? Typisk bruker telefonen mens den står i laderen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Skal den ikke tåle å bli brukt da? Jeg mener, det er en ganske vanlig ting å sette i en plugg for å lade, for så å ta den ut når den er fulladet, er det ikke. Og Micro-USB er jo laget på en måte som inviterer til å sette inn feil vei. Akkurat som vanlig USB.

Apples lightning-plugg går inn begge veier...

Lenke til kommentar

Be kjøper ta bilde ini da med blitz så ser du selv om alt er som det skal.

Det er da blikkplatene rundt som evt er for vide.

Har fikset det selv ved å ta en tynn trekker og bare bøye det litt inn / på plass.

Selve kontakten er bare en plate med copper på, den håper jeg sitter bra.

Laderen er det samme, men innkapsel i metall, så den er neppe løs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...