TheOp Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Trenger ett nytt trådløst headsett, og har sett meg ut en av disse to. Noen flere funksjoner, samt NC og bedre batteritid på Planotronicsen. Dog, har en liten mistanke om at lyden å Philipsen kanskje kan falle litt mer i smak for min del. Noen som har testet begge, og har noen innspill/råd? Lenke til kommentar
TheOp Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Case closed. Stakk likeså godt innom Siba og kjøpte Planotronicsen. Prøvde det på med det var altfor stort og tungt. Lyden derimot var meget bra. Alikevel så ble det tatt med tilbake relativt kjpt, og det blir Philipsen istedet... Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Sjekk at du ikke har fått/får et par M2BTBK med vedvarende elektronisk støy. Prøvde et par i fjor høst og opplevde denne støyen når jeg brukte de med Bluetooth. Støyen hørte jeg i rolige partier og mellom sangene. Jeg likte lydbildet men støyen og det at de for mine ører var ukomfortable ved mer enn ~1 times bruk gjorde at jeg returnerte de. Lenke til kommentar
TheOp Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Takk for tips. Har ikke registrert noe av dette enda, og da har det blitt noen timers lytting allerede. Dog, jeg synes de er litt rotete å koble opp via bt. NFC funker knapt, og innimellom må jeg koble opp 2-3 ganger før jeg får lyd, Og enkelte ganger så hakker de litt i begynnelsen. Har ett par billige philips som jeg bruker til blant annet trening, og der er oppkobling null problem. Får håpe det går over etterhvert... Lenke til kommentar
aomt Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Takk for tips. Har ikke registrert noe av dette enda, og da har det blitt noen timers lytting allerede. Dog, jeg synes de er litt rotete å koble opp via bt. NFC funker knapt, og innimellom må jeg koble opp 2-3 ganger før jeg får lyd, Og enkelte ganger så hakker de litt i begynnelsen. Har ett par billige philips som jeg bruker til blant annet trening, og der er oppkobling null problem. Får håpe det går over etterhvert... Har ikke opplevd problemer med noe støy. Når det gjelder å "koble til", det jeg fant ut (har iphone 6), at jeg må slå på BT på iphone først, så slå på M2. Kobler til med en gang (1-3 sec). Om jeg gjør det i andre rekkefølge, går det veeeeldig treigt. Verdt å prøve Lenke til kommentar
TheOp Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Takk for tips. Har ikke registrert noe av dette enda, og da har det blitt noen timers lytting allerede. Dog, jeg synes de er litt rotete å koble opp via bt. NFC funker knapt, og innimellom må jeg koble opp 2-3 ganger før jeg får lyd, Og enkelte ganger så hakker de litt i begynnelsen. Har ett par billige philips som jeg bruker til blant annet trening, og der er oppkobling null problem. Får håpe det går over etterhvert... Har ikke opplevd problemer med noe støy. Når det gjelder å "koble til", det jeg fant ut (har iphone 6), at jeg må slå på BT på iphone først, så slå på M2. Kobler til med en gang (1-3 sec). Om jeg gjør det i andre rekkefølge, går det veeeeldig treigt. Verdt å prøve Takk for tipset, men det endret ingenting. Oppkobling er rett og slett sykt rotete mot min Sony. Når de er koblet opp er de derimot helt fantastiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå