jorg2 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har blitt ganske lei av den skremmende dårlige grafikken på Age of empire 2 så jeg håper det kommer ett tredje.. Noen som vet om\når det kommer?? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Lurer på det samme, det er ganske sannsynlig at det kommer ein 3'r Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Men Age of Mythology er jo "Age of Empires III"...(!) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg synes ikke grafikken på AOE2 er skremmende dårlig, men AOM er jo AOE3 Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 tok kanskje litt hardt i... men uannsett, det er jo ikke akkurat noe kjempe god grafikk.... eller hva? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Helt grei grafikk i AoE (Age of Kings), men det er seff bedre om enn litt anderledes grafikk i Age og Mythology siden den er 3D. Men liker du AoE så liker du helt sikkert AoM også. De har bare tatt det litt lenger ved å inkludere guder med forskellige egenskaper også, som da reflekterer de forskjellige samfunnene, f. eks. Thor, Odin, Loke etc. for Norse, Hades, Zevs, osv. for grekere etc. Bra spill. Nå har det forøvrig kommet en ekspantion pack, Age of Mythology: Titans som ikke jeg har spilt men... Ser bra ut! Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 ok.. Jeg trodde at det skulle komme et AOE 3 som het det... hehe, da er det bare å kjøpe AOM da... krever det mye av maskina eller?? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 er ikke Empires Dawn Of The Modern World et age of empiers spill ligner i hvertfall Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Tja, jeg har en P4 2.53/533 og R9700 PRO maskin og det kjører helt uten probs. Men det funker nok fint på en 1GHz Geforce2 MX maskin også. Det er jo forsåvidt bare å gå ned på oppløsningen eventuelt. Søsteren min spiller det uten problemer på en bærbar sak med 3D kort. Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 er ikke Empires Dawn Of The Modern World et age of empiers spill ligner i hvertfall tror det er deet ja... Har du hørt noe bra om det? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ja, det ser bra ut - bedre grafikk har spillet men har ikke "orket" og teste det enda link : Empires: Dawn of the Modern World Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nei, det er ikke et spill i Age serien og et er dessuten laget av et annet firma. Men firmaet er startet av Lead Designeren av Age of Kings, så det er forsåvidt en link der. Personlig liker jeg ikke Empire Earth (Empires) spillene... Vil du ha det, som etter min mening er det foreløpige beste history-themed RTS spillet, så kjøp Rise of Nations. Det er sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er ikke 3'en det... men en oppfølger... Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er ikke 3'en det... men en oppfølger... ok Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Age of Empires Age of Empires: Rise of Rome Age of Kings Age of Kings: Conquerors Age of Mythology Age of Mythology: Titans Det er mer en serie enn ener, toer, treer osv. og du trenger ikke å ha spilt noen av de foregående spillene for å ha glede av de nye. EDIT: La til expansion packs... Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 expanon packen til age of myth : Titans som er nyest da synes fortsatt gamle age of empires er bedre en age of myth Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja, som nevnt tidligere i tråden... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 synes fortsatt gamle age of empires er bedre en age of myth Hvorfor det? Det er da akkurat likt bortsett fra 3D motoren og at man har fått et element til, altså at man kan påkalle guder, og at man får et par mytiske skikkelser tilgjengelig i hver tidsalder. Jeg synes det var en helt naturlig og bra utvikling av Age serien jeg men... Men etter jeg fikk Rise of Nations har jeg ikke spilt Age spillene i det hele tatt. Men det største problemet med Age of Kings er ikke grafikken, men at det ikke er bra nok balansert. Det er alt for lett å vinne når man kjenner svakhetene. Jeg sier bare kjør tømmer og mat og sats kun på slike enheter og du er uovervinnelig. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 vet ikke helt hvorfor jeg synes det men når jeg prøvde age of myth så syntes jeg alt det med guder og alt det bare var "tull" sikkert uvant spilte også rise of nations men ble veldig fort lei Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja, det er jo seff individuelt hva man synes er kult. Hvilket history-themed RTS er det du synes er bra og spiller fremdeles da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå