Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Tørrfesken

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Takker for hyggelige kommentarer:-) Er det siste i serien Tørrfesk, så det dukker vel opp noe annet i dagene fremover. Prøver og lage små serier av forskjellige elementer ved Lofoten, sett på skrått fra meg:-)

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Originalt bilde av tørrfisk som føyer seg fint i en flott serie med fotografiske skråblikk fra Lofoten.

Ved å bruke et uvanlig perespektiv og tett ståsted har du gitt seeren et nytt syn på et velkjent motiv. Tett utsnitt med ordnede, vannrette rekker av fisk gir bildet en fin rytme og balanse. Men det blir aldri kjedelig på grunn av alle de små detaljene som får seeren til å studere bildet.

Liker også at du har tatt med åpningen til motsatt side. Det bryter rytmen, skaper dybde og ikke minst viser fisken i sin helhet.

Fin plassering av fokus og ellers veldig godt teknisk.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

DAGENS BILDE:

Originalt bilde av tørrfisk som føyer seg fint i en flott serie med fotografiske skråblikk fra Lofoten.

Ved å bruke et uvanlig perespektiv og tett ståsted har du gitt seeren et nytt syn på et velkjent motiv. Tett utsnitt med ordnede, vannrette rekker av fisk gir bildet en fin rytme og balanse. Men det blir aldri kjedelig på grunn av alle de små detaljene som får seeren til å studere bildet.

Liker også at du har tatt med åpningen til motsatt side. Det bryter rytmen, skaper dybde og ikke minst viser fisken i sin helhet.

Fin plassering av fokus og ellers veldig godt teknisk.

Nei, kor arti å få Dagens:-)

Dette var hyggelig. Takker for fine tilbakemeldinger. Akkurat det med Tørrfesk var noe jeg hadde som et lite prosjekt når jeg dro oppover. Ville prøve å se det med et lite skråblikk, og kanskje litt "annerledes" perspektiv. Ellers så kommer det jo mer fra Nord......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...