Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Internett hopper av konstant...

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har for tiden kun mobildata som internett i hjemmet, noe som funker ganske bra i og med at jeg har mye GB å gå på. Internettet funker fjell på telefon og iPad, men ved oppkobling (delt internett) fra telefonen til laptopen hopper det av, så går det som regel kjapt på igjen om jeg kun går inn på telefonen og deretter trykker på internett-knappen på laptopen. Jeg har prøvd å sette telefonen til å ikke låse seg, men det samme skjer da også. 

Noen som vet råd? Er det bare til å hive seg på bestilling av bredbånd eller kan det være noe med laptopen som for øvrig er en uke gammel, så det hadde vært greit å utelukke den før returgarantien utgår :) 

Takker for alle svar. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å bytte litt mellom at den er koblet direkte til laptopen via usb og variere litt med om bluetooth og wi-fi eller alle samtidig. 

Hadde den stående i laderen før, men det var samme problemet da. Men etter at nettet har kommet tilbake tusen ganger og jeg har surfet en del, så blir det mer og mer stabilt, men det er et lite helvete i begynnelsen og midten. Må kunne påstå at det er lite hyggelig å kuke med nettet hele tiden når man prøver å se på serier og film.

Men takk for innspill. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...