H09I6AN Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Heisann! Jeg har for tiden kun mobildata som internett i hjemmet, noe som funker ganske bra i og med at jeg har mye GB å gå på. Internettet funker fjell på telefon og iPad, men ved oppkobling (delt internett) fra telefonen til laptopen hopper det av, så går det som regel kjapt på igjen om jeg kun går inn på telefonen og deretter trykker på internett-knappen på laptopen. Jeg har prøvd å sette telefonen til å ikke låse seg, men det samme skjer da også. Noen som vet råd? Er det bare til å hive seg på bestilling av bredbånd eller kan det være noe med laptopen som for øvrig er en uke gammel, så det hadde vært greit å utelukke den før returgarantien utgår Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Står telefonen fast tilkoblet lader? Hvis ikke kan du prøve det. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Pleier å bytte litt mellom at den er koblet direkte til laptopen via usb og variere litt med om bluetooth og wi-fi eller alle samtidig. Hadde den stående i laderen før, men det var samme problemet da. Men etter at nettet har kommet tilbake tusen ganger og jeg har surfet en del, så blir det mer og mer stabilt, men det er et lite helvete i begynnelsen og midten. Må kunne påstå at det er lite hyggelig å kuke med nettet hele tiden når man prøver å se på serier og film. Men takk for innspill. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Du får prøve med en annen laptop, og så med en annen telefon. Det kan være kombinasjonen av de to som gjør at du får problemer. Endret 29. mars 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå