Fredrik N. Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 sulten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Tenkte umiddelbart på lady og landstrykeren når jeg så bildet. Men dette må være før han møtte lady og var på restaurant alene. Fint ferieminne vil jeg tro. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Tror nok heller dette er en ølhund.... En mye utbredt rase:-) Artig bilde og godt observert. @hsp, så var dette nok før han traff Lady, for etterpå ble det ikke mange turene på puben....... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Ølhund skulle vært tittelen på bildet, ja. Kom bare ikke på det i farten. Takk for kommentarer, Henning og Pentax! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det er vanskelig å komme på gode titler på bildene sine, ofte dukker det ikke opp før lenge etterpå. Bildet var skikkelig morsomt! Er du på ferie nå, eller har du gått tom for dagsferske bilder? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Takk for at du kikker innom av og til, Helene. Holder på å organiserer gamle feriebilder og det hender det dukker opp noe interessant underveis. Har en del ganske ferske bilder, men er usikker på om de helt holder mål... mvh Fredrik Lenke til kommentar
HSP Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Takk for at du kikker innom av og til, Helene. Holder på å organiserer gamle feriebilder og det hender det dukker opp noe interessant underveis. Har en del ganske ferske bilder, men er usikker på om de helt holder mål... mvh Fredrik Kjenner meg igjen der. Det er ofte mye lettere å vurdere bildene når man har fått litt distanse til dem. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg