worldin Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 burde jeg kjøpe et Saphire Radeon 9800xt eller et Gainward GeForce FX5950 ULTRA 256MB DDR , og hva er så mye bedre GS versjonen av GF FX 5950 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ifølge tester som har kommet ut på nettet som jeg har lest, er ATI 9800XT jevnt bedre enn GF FX5950 Ultra. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det virker også som om Nvidia sliter med DX9. Noe som bl. a. Doom III og Halflife II er basert på. Jeg ville kjøpt Radeon. Men begge kortene er "high end", du blir ikke missfornøyd uansett *grin* Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Doom III er ikke DX9. Det er OpenGL. Og på Doom III er faktisk nVidia kjappere enn ATI. Mener å huske at nVidia måtte bruke en mixed mode ala. i Half-Life 2 dog. Dette er basert på info fra 1-2år tilbake, så ta det med klype salt. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg ville definitivt holdt meg unna FX 5950, og ellers alle andre FX-skjermkort da jeg mener disse er de dårligste kortene de noensinne har laget. Eller så kan det jo sees på at ATi rett og slett har laget mye bedre kort. Gå for XT kortet du, det vil du ikke angre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå