Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

må sjekke snappen hans...

Anbefalte innlegg

Ts, dette blir for ekstremt. Ta deg en velfortjent pause fra snap, (absolutt) ingen er nødt til å ha det.

Hva ville du følt om noen hadde sjekket dine bevegelser på div. digitale medier?

Tipper det er noe du ikke ville satt pris på.....

Som de fleste skriver her, så blir det aldri tatt positivt opp om en sjekker/spionerer (eller hva nå en skal kalle det) hva andre gjør, hvem de "snakker" med, hvor ofte de sender mld, sender betydelig flere snaps/mld enn hva jeg mottar..... Det blir rett og slett for dumt.

Hvordan skal du noen gang kunne stole på noen, om du må bruke så mye tid og energi på hva andre gjør når de ikke (fysisk) er sammen med deg?

Hadde jeg funnet ut at noen hadde gjort det mot meg, så er jeg redd for at det hadde vært det siste den personen og jeg hadde snakket sammen, for slike ting finner jeg meg rett og slett ikke i.

Ta deg en pause fra hele snap'en, logg ut og finn på noe annet i stedet. Det finnes faktisk mer å gjøre, enn å tilbringe tiden på sosiale medier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg har kuttet det meste ut, massivt tidsfordriv uten mening.

Dette forumet, på den annen side, er ekstremt meningsfullt. :yes:

Alpha omega, å diskutere samfunnsproblemer/politikk/juss/fotball og bli generelt klokere på hva som skjer rundt oss/hva folk mener kan hvertfall gi meg noe. Å hore sosialpoeng på insta er ikke akkurat noe jeg personlig bruker tiden min på, frister heller ikke å telle andre sine snaps i timen. 

For all del, jeg har godt mulig feil, men det får så være.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Det er litt ekstremt ja...

Har du vurdert å sende ham snap når du ikke hører noe innen rimelig tid istedenfor?

Hadde ei jente "konfrontert" meg med setningen: "Du sender så masse snaps som ikke går til meg - hvorfor det!?" så hadde jeg fått bakoverseis og aldri prata med personen igjen.

Du sender så masse snaps som ikke går til meg - hvorfor det?! ;P

Lenke til kommentar

Det er litt ekstremt ja...

Har du vurdert å sende ham snap når du ikke hører noe innen rimelig tid istedenfor?

Hadde ei jente "konfrontert" meg med setningen: "Du sender så masse snaps som ikke går til meg - hvorfor det!?" så hadde jeg fått bakoverseis og aldri prata med personen igjen.

Du sender så masse snaps som ikke går til meg - hvorfor det?! ;P

Fordi du har blokka og sletta meg på snap :p

Lenke til kommentar

Skal ikke legge skjul på at dagens samfunn har lettere veier å komme i kontakt med andre mennesker kontra 10 år siden, men la nå ikke teknologien ta kontroll...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...