Gå til innhold

Altibox Bedrift - priser


Anbefalte innlegg

Sitter på en lånt privat Altibox linje av husverten min, via en WLAN range extender.

Det er tidvis rimelig ustabilt og jeg er helt avhengig av å ha stabile linjer inn til mine servere fra jobben.

 

Vurderer derfor sterkt å bestille et bedriftsabonnement og betale moroa selv, noen som vet hva dette koster sånn ca? Viken fiber er leverandør her. 

 

Og evt hva koster det med flere IPv4 adresser?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja kan fikse priser men ikke bli lei deg / Dette er prisen for fiber bedrift viken fiber

 

Etablering                                                          kr 3990,-

 

Internett aksess 6/6 Mbit/s                       kr 990,- pr mnd.

Internett aksess 10/10 Mbit/s                  kr 1390,- pr mnd.

Internett aksess 15/15 Mbit/s                  kr 1590,- pr mnd.

Internett aksess 30/30 Mbit/s                  kr 2190,- pr mnd

Internett aksess 50/50 Mbit/s                  kr 3900,- pr mnd

Internett aksess 100/100 Mbit/s              kr 4900,- pr mnd

 

I prisen

Tv-bedrift mini

  • 2 analoge tlf linjer
  • 1 fast IP-adresse

 

Forutsetter 36 mnd avtaleperiode.

Lenke til kommentar

Tipper det er billigere å få lagt opp cat6 proffesjonelt kontra å betale mellom 2000-3000 pr mnd. 

 

Joda, men jeg trenger egentlig litt flere IP adresser enn det jeg får på en privatlinje, samt at jeg trenger reverse DNS på et par IP adresser. Og aller helst native IPv6 som jeg kan styre med selv. 

 

Vet at bedriftsmarkedet har som standard 3 års bindingstid, men hadde håpet å finne noen med litt mindre bindingstid. 

Lenke til kommentar

 

Tipper det er billigere å få lagt opp cat6 proffesjonelt kontra å betale mellom 2000-3000 pr mnd. 

 

Joda, men jeg trenger egentlig litt flere IP adresser enn det jeg får på en privatlinje, samt at jeg trenger reverse DNS på et par IP adresser. Og aller helst native IPv6 som jeg kan styre med selv. 

 

Vet at bedriftsmarkedet har som standard 3 års bindingstid, men hadde håpet å finne noen med litt mindre bindingstid. 

 

 

Hm, vet at Get har begynt med IPV6, og du får hvertfall nok IPv6 adresser der. 

 

https://www.get.no/kundeservice/sos/bredband/Kjekt+%C3%A5+vite/kan-jeg-f%C3%A5-ipv6-hos-get

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...