Torpet24 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hei Jeg har et problem med at det står Loading Video hele tiden på twitch.tv får ikke streamet:( vet noen hvordan man ordner det? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hei Jeg har et problem med at det står Loading Video hele tiden på twitch.tv får ikke streamet:( vet noen hvordan man ordner det? Takk på forhånd:) Hvor raskt bredbånd har du, og har du prøvd lavere kvalitet på streamen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Hei Jeg har et problem med at det står Loading Video hele tiden på twitch.tv får ikke streamet:( vet noen hvordan man ordner det? Takk på forhånd:) Du for rævva internett til den kvaliteten du prøver å se på, juster ned kvaliteten ved kvalitet velgeren under videovinduet, nede til høyre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Spørsmålet er, har du klart å streame det før? hvis ja, da er det bare noe med nettet ditt, noen andre bruker nettet noe sinnsykt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Om du har en bra linje og det har fungert tidligere så prøv med kabel isteden for Wifi. Det har også vært et problem for mange til tider med buffering og problem som du har. Da har det vært endel nett leverandører sine mellomledd som har fått en flaskehals. Jeg hadde problem i en lang periode i 2014 via Altibox og et av deres tilbydere som heter Level3. Endret 26. mars 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Hei Jeg har et problem med at det står Loading Video hele tiden på twitch.tv får ikke streamet:( vet noen hvordan man ordner det? Takk på forhånd:) Hvor raskt bredbånd har du, og har du prøvd lavere kvalitet på streamen? Hei Jeg har 50/15 linje Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Om du har en bra linje og det har fungert tidligere så prøv med kabel isteden for Wifi. Det har også vært et problem for mange til tider med buffering og problem som du har. Da har det vært endel nett leverandører sine mellomledd som har fått en flaskehals. Jeg hadde problem i en lang periode i 2014 via Altibox og et av deres tilbydere som heter Level3. Jeg har med Kabel nett Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Spørsmålet er, har du klart å streame det før? hvis ja, da er det bare noe med nettet ditt, noen andre bruker nettet noe sinnsykt. Jeg har klart det før også har jeg pratet med Telenor Experten dem sier at nettet er kjempe bra Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg har klart det før også har jeg pratet med Telenor Experten dem sier at nettet er kjempe bra Samme sa dem hos Altibox. Men dem måtte krype til korset etterhvert å erkjenne at det var en feil hos en av deres leverandører til slutt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Sliter med bufring på Twitch (på Source og noen ganger på High), andre med Altibox som har samme problem? Ser det har vært problem med de tidligere. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hei Jeg har et problem med at det står Loading Video hele tiden på twitch.tv får ikke streamet:( vet noen hvordan man ordner det? Takk på forhånd:) Gjelder dette alle kanaler på twitch eller bare den du prøver å se på? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Sliter med bufring på Twitch (på Source og noen ganger på High), andre med Altibox som har samme problem? Ser det har vært problem med de tidligere. Fungerer fint hos meg, har altibox på østlandet. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Sliter med bufring på Twitch (på Source og noen ganger på High), andre med Altibox som har samme problem? Ser det har vært problem med de tidligere. Fungerer fint hos meg, har altibox på østlandet. Kan du trykke på den cogwheel greia nederst høyre hjørne, velge Quality Source og Show Video Stats? Hva viser Buffer Size hos deg? Min starter på rundt 3 sek, og går ned til 0 etter få sekunder. Umulig å se på Source lengre enn noen sekunder her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå