Gå til innhold

bufring ved streaming (Twitch)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har et problem med at det står Loading Video hele tiden på twitch.tv

får ikke streamet:(

vet noen hvordan man ordner det?

Takk på forhånd:)

Du for rævva internett til den kvaliteten du prøver å se på, juster ned kvaliteten ved kvalitet velgeren under videovinduet, nede til høyre.

Lenke til kommentar

Om du har en bra linje og det har fungert tidligere så prøv med kabel isteden for Wifi. Det har også vært et problem for mange til tider med buffering og problem som du har. Da har det vært endel nett leverandører sine mellomledd som har fått en flaskehals. Jeg hadde problem i en lang periode i 2014 via Altibox og et av deres tilbydere som heter Level3.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Hei

Jeg har et problem med at det står Loading Video hele tiden på twitch.tv

får ikke streamet:(

vet noen hvordan man ordner det?

Takk på forhånd:)

Hvor raskt bredbånd har du,

og har du prøvd lavere kvalitet på streamen?

Hei

Jeg har 50/15 linje

Lenke til kommentar

Om du har en bra linje og det har fungert tidligere så prøv med kabel isteden for Wifi. Det har også vært et problem for mange til tider med buffering og problem som du har. Da har det vært endel nett leverandører sine mellomledd som har fått en flaskehals. Jeg hadde problem i en lang periode i 2014 via Altibox og et av deres tilbydere som heter Level3.

Jeg har med Kabel nett

Lenke til kommentar

Spørsmålet er, har du klart å streame det før? hvis ja, da er det bare noe med nettet ditt, noen andre bruker nettet noe sinnsykt.

Jeg har klart det før 

også har jeg pratet med Telenor Experten dem sier at nettet er kjempe bra

Lenke til kommentar

Jeg har klart det før 

også har jeg pratet med Telenor Experten dem sier at nettet er kjempe bra

Samme sa dem hos Altibox. Men dem måtte krype til korset etterhvert å erkjenne at det var en feil hos en av deres leverandører til slutt. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Sliter med bufring på Twitch (på Source og noen ganger på High), andre med Altibox som har samme problem? Ser det har vært problem med de tidligere.

Fungerer fint hos meg, har altibox på østlandet.

Kan du trykke på den cogwheel greia nederst høyre hjørne, velge Quality Source og Show Video Stats? Hva viser Buffer Size hos deg? Min starter på rundt 3 sek, og går ned til 0 etter få sekunder. Umulig å se på Source lengre enn noen sekunder her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...