haabe Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Syntes dette var litt for utrolig til å være sant... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6253886 Lenke til kommentar
Unix_Guru Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Heihei.. Egentlig ikke.. Hvis man ikke har den rette kompetansen er det ikke lett å se forskjell på "hjemmebrent" og orginale spill. Dette kan spesielt være aktuelt hvis den beslaglagte varen opprinner fra Østen eller et tidligere østblokk-land. Har selv sett en piratkopi av "The Sims" fra Bulgaria, og eneste måten å se at det var piratkopi på var å sette den i cd-spilleren og se "Crack" mappa på roota på cd'en... Med andre ord: Trykt cd med fargelabel og skikkelig inserts i cd-coveret. Yepp.. Det meste går ann med penger. Mvh, Kay-Thomas. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 10:09, Unix_Guru skrev:Heihei..Egentlig ikke..Hvis man ikke har den rette kompetansen er det ikke lett å se forskjell på "hjemmebrent" og orginale spill.Dette kan spesielt være aktuelt hvis den beslaglagte varen opprinner fra Østen eller et tidligere østblokk-land.Har selv sett en piratkopi av "The Sims" fra Bulgaria, og eneste måten å se at det var piratkopi på var å sette den i cd-spilleren og se "Crack" mappa på roota på cd'en...Med andre ord: Trykt cd med fargelabel og skikkelig inserts i cd-coveret.Yepp.. Det meste går ann med penger.Mvh,Kay-Thomas. Hvis du leser artikkelen, vil du se at politiet var fullstendig klar over at det var piratkopier.... :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Det rare er at man da gjør kjøperne til forbrytere. Lenke til kommentar
Chronic Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 he-he.... Dette må jeg si var festlig.. Hva blir det neste? Politiet videreselger beslaglagt narkotika? hmmm...lurer forresten på om det er mulig og tiltale politiet for brudd på åndsverkloven? det hadde vært stilig... [ Denne Melding var redigert av: Chronic på 2002-02-22 18:21 ] Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Det jeg lurer på er hvor i granskauen purken gjør med all narkotika og våpen som blir beslaglagt?!?! Lenke til kommentar
Unix_Guru Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei CaSh. Våpen blir destruert ved knusing/oppmaling. Narkotika brennes eller tilintetgjøres kjemisk. Mvh, Kay-Thomas. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hva tror dere Posten gjør med alle Sigarettene som bestilles fra utlandet og som folk ikke gidder å hente pga synnsyke norske avgifter Egentlig vært fint å flyttet til utlandet og sluppet gamle pottitt norge, Stjelenor, ISDN, Arbeiderpartiet og mye annet dritt Får ansatte tilbud om billig røyk Sikkert ikke Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 fritt fram nå ?, hehhehe ja kan politiet så kan vel andre ? Hmm lenge siden jeg var stein, Tenker jeg tar en tur på Auksjonshuset AS og kjøper meg litt cannabis, hehehe ja tenker purken har mye av det :smile: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-22 20:20 ] Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 blir vell solgt under planter på qxl viste ikke at politiet var så fattige Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 du som sier at våpen og narko blir brent og smeltet trokke de har skikklig kontrol på det hei ivar gidder du å smelte disse håndvåpnene før du stikker for kvelden ehh jo a dø det skal jeg gjøre yeah right fiil + serie nummer = sant sant+profitt = sant 1 uke senere i vg 2 medlemmer av a-gjengen skhuutt og drept på åpen gate. bilen som ble brukt var trolig en porsche hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ er det ikke kripos som driver å tracker ned pirat program vare spill osv. baaare lurte Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hvis A-gjengen forsvinner er det vel ikke noen andre enn det som er avhengige av "stabile og billige" hasj priser som bli skadelidene. La heller Kripos gjøre noe nyttig - passe på folk som hiver søppel i naturen. A og B gjengen må gjerne skyte hverandre for alt jeg bryr meg... Lenke til kommentar
Mr. Iggy Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Politi kan, men jeg kan ikke Not fair.... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-02-22 20:07, tintin77 skrev:Egentlig vært fint å flyttet til utlandet og sluppet gamle pottitt norge, Stjelenor, ISDN, Arbeiderpartiet og mye annet dritt ...og i bytte hadde du fått annet dritt... :smile: F.eks. min. 48% skatt i DK. :sad: Eivind. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jävlar, visste inte att det var så dyrt att bo i Danmark. Jaja, man får åtminstonde omväxling om man flyttar, när man har blitt nog irriterad på skiten i det nya landet, kan man ju flytta igen... Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 CaSh Hørt om firmafester? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå