henrikrox Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Speccs (det er 2 gtx 970 kort), selvom det kanskje ikke står så kort på handlelista under. TRYKK på bildet Pris (for 4 måneder siden) TRYKK på bildet Kjøpt 28.11.2014. Så vel 4 måneder gammel. Har fått tilbud om ny hissig laptop av jobben, så vurderer å bytte ut den stasjonære. Men ville høre hva jeg kunne få i pris først fra folk som har bedre peiling enn meg. Takker for all hjelp Endret 26. mars 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Tenkte 15 000 for alt, er det for dyrt / for billig? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Klarte ikke å lese listen din først . Kun etter å ha trykt litt ekstra på ipad... Men jeg tror ikke du skal ha større problemer med å få den solgt for 15 Endret 26. mars 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Listen kommer fint frem på PC når jeg trykker på bildet. Det er kurante deler du har der, så at den er verdt 15K vil jeg mene. Men hvor lett den er å selge er jo kanskje en annen sak. Folk har nettopp fått smell på skatten, konfirmasjon er langt unna, og folk skal på ferie om ei uke. Om du ikke får solgt det slik det står til 15K innen en uke eller to ville jeg vurdert å dele det opp litt. Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor du vil kvitte deg med den skjermen fordi du får deg laptop. Det trenger vel ikke utelukke en god skjerm så lenge det er DP utgang på laptop'en. Å spille på 17" når du kunne gjort det på 27" virker litt som selvpining på meg. Men skjermen bør få vinger for 4000 Kr alene, og er du tålmodig er 4500 - 5000 mulig å oppnå. Om du plukker ut et av skjermkortene får du nok lett 2500 Kr for det, ihvertfall på bruktmarkedet her på Tek vil jeg tro. Jeg tror ikke folk ser noe særlig verdi i om mus og tastatur følger med som regel. Om du spiller på laptop'en kan vel det uansett være greit å beholde? Så du kan vurdere å strippe det bort og legge den ut som TG maskin til 7000 Kr. Uansett tror jeg ikke du er veldig langt unna i ditt estimat, selv om det kanskje er bitte litt "best case scenario". Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Takk for hjelp folkens. Har bestemt meg for å legge ut skjermen for seg, PCen for seg, og eventuelt mus og tastatur, selvom jeg har lyst å beholde det egentlig. Kom kanskje dårlig frem, men har en ekstra skjerm som jeg bruker også, og vil heller ha den, siden den har 4K, enn den ROG skjermen. Og ja, bildene jeg postet, må man trykke på, så kommer de i større versjon Endret 26. mars 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Må være litt av en monster laptop som kan drive en 4K skjerm? En ROG swift er ca. 3,7MPix, mens en 4K skjerm er ca.8,3MPix. 4K skjermen er altså langt over dobbelt så tung å drive som ROG swiften. Håper du har tatt det med i beregningen. Ellers så er det kanskje ikke dumt å legge ved gamingutstyr som mus og tastatur til PC-salget og sett prisen litt høy. Så får en gjerne henvendelser som: "Hvor mye skal du ha uten ditten og datten?". Trekk fra det de ikke vil ha, og gå ned til prisen du i utgangspunktet hadde tenkt deg for PC uten ekstrautstyr. Kjøper blir fornøyd fordi h*n har klart å prute deg ned. Win win. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Må være litt av en monster laptop som kan drive en 4K skjerm? En ROG swift er ca. 3,7MPix, mens en 4K skjerm er ca.8,3MPix. 4K skjermen er altså langt over dobbelt så tung å drive som ROG swiften. Håper du har tatt det med i beregningen. Ellers så er det kanskje ikke dumt å legge ved gamingutstyr som mus og tastatur til PC-salget og sett prisen litt høy. Så får en gjerne henvendelser som: "Hvor mye skal du ha uten ditten og datten?". Trekk fra det de ikke vil ha, og gå ned til prisen du i utgangspunktet hadde tenkt deg for PC uten ekstrautstyr. Kjøper blir fornøyd fordi h*n har klart å prute deg ned. Win win. Takk igjen, setter meget pris på all hjelpen Så, tusen takk Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Nåo pråblem, lykke til med salg! Lenke til kommentar
GK Explozive Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei, er du villig til å selge det ene skjermkortet? evt pris ? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Interessert i ASUS rog skjermen, ta kontakt i inboksen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå