U-235 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei.... Har følgende ram-brikke i min maskin: SAMSUNG Ram DDR PC2100 256MB DIMM 266MHz 32x64 NOEEC Skal kjøpe meg en ny pc2100 256MB brikke. Må jeg kjøpe en av samme merke(Samsung) eller kan jeg sette inn en av et annet merke, f.eks Corsair O.l.? Hjelp takes imot med takk:-) Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei.... Har følgende ram-brikke i min maskin: SAMSUNG Ram DDR PC2100 256MB DIMM 266MHz 32x64 NOEEC Skal kjøpe meg en ny pc2100 256MB brikke. Må jeg kjøpe en av samme merke(Samsung) eller kan jeg sette inn en av et annet merke, f.eks Corsair O.l.? Hjelp takes imot med takk:-) du skal fint kunne ha forskjellige merker på ram-brikkene dine. Men husk på at det vil være lurt å å ha samme CAS instillinger standard slik at det ikke presser ned ytelsen.. Da får du også det mest stabilt.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg ville nok holdt meg til samme merke t tillegg til samme hastighet og CAS-latency... Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Hei.... Har følgende ram-brikke i min maskin: SAMSUNG Ram DDR PC2100 256MB DIMM 266MHz 32x64 NOEEC Skal kjøpe meg en ny pc2100 256MB brikke. Må jeg kjøpe en av samme merke(Samsung) eller kan jeg sette inn en av et annet merke, f.eks Corsair O.l.? Hjelp takes imot med takk:-) du skal fint kunne ha forskjellige merker på ram-brikkene dine. Men husk på at det vil være lurt å å ha samme CAS instillinger standard slik at det ikke presser ned ytelsen.. Da får du også det mest stabilt.. takker og bukker....:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå