Gå til innhold

Ei stund siden II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Skarpt , detaljert og med en nydelig og naturlig fargepalett.

Denne er det vel for sent å redde annet enn fotografisk.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Skarpt , detaljert og med en nydelig og naturlig fargepalett.

Denne er det vel for sent å redde annet enn fotografisk.

Mvh

Alec

Ja det er definitivt for seint til å redde noe som helst i dette huset Alec! :) jeg også likte godt fargene her, derfor ble det ikke sort/hvitt i dag. Tusen takk for hyggelig innspill! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

På mange måter et trist syn. En forfallt godstol som ikke er fullt så god lengre...

Ser for meg far i huset kom heim fra arbei og satt seg i godstolen med pipa....eller mor med strikketøyet etter alle munner var mettet for dagen. Du skjønner, når denne stolen var ny så var rollemønsteret klinkeklart. Far på arbei og mor heime....

Beklager tankesurret, men det bare ramla ut...

Og forresten, et godt dokufoto:-)

Lenke til kommentar

På mange måter et trist syn. En forfallt godstol som ikke er fullt så god lengre...

Ser for meg far i huset kom heim fra arbei og satt seg i godstolen med pipa....eller mor med strikketøyet etter alle munner var mettet for dagen. Du skjønner, når denne stolen var ny så var rollemønsteret klinkeklart. Far på arbei og mor heime....

Beklager tankesurret, men det bare ramla ut...

Og forresten, et godt dokufoto:-)

Takk for tankesurret! :) du har nok rett i rollemønsteret på den tida, sånn var det bare. :)
Lenke til kommentar

Tøft bilde

Skarpt med uskarp bakgrunn.

Lurer på hvordan du tok dette hengende, en arm i vinduskarmen og en med kamera i hånden :)

Du er ikke så langt fra sannheten der! ::D Hang på magen med begge henda på kameraet ;) jeg skulle nok vært filma sjøl der jeg hang! :laugh: Kjekt du stakk innm i dag også!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...