feddi Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Komplett har akkurat nå timessalg på utvalgte produkter, og siberia headsettene er en av dem. Sitter med siberia V2 akkurat nå, men lurer på om jeg skal slå til på oppgradering pga prisen på komplett. Er det god kvalitet? Eller bør jeg prøve andre headsett? Er meget fornøyd med nåværende, men de begynner å bli noen år gamle. https://www.komplett...f.aspx?id=14773 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Tror ingen av de trumfer dette tilbudet. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) HyperX Cloud Gaming Headset Jeg kjøpte denne pga av den benytter seg av Beyerdynamic lydteknologi og er anbefalt av flere instanser på youtube. Vet ikke om den er bedre en de siberia headsettan. Artig liten videosnutt om det headsettet. Endret 25. mars 2015 av morgan_kane Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Altså, settet jeg linker til koster normalt 2795,- Det kan brukes med "alt". PS3, PS4, XB360, XBone, PC og mobil. HyperX settet er satt ned hva for noe? 150Kr? Da blir 995,- Et mye bedre tilbud i mine øyne... Lenke til kommentar
feddi Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Fikk akkurat øye på hyperx selv. Får bare gode omtaler! Tente jeg skulle gå for den, men så har du tilbudet du nevner da Gabri3l.... Nesten sånn jeg er nøtt å kjøpe mtp prisen! Skal lese litt rundt om det headsettet først å se:) takk for innlegg! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Fikk akkurat øye på hyperx selv. Får bare gode omtaler! Tente jeg skulle gå for den, men så har du tilbudet du nevner da Gabri3l.... Nesten sånn jeg er nøtt å kjøpe mtp prisen! Skal lese litt rundt om det headsettet først å se:) takk for innlegg! Prøv å søk på youtube å se om du finner noen sammenligninger. Selv om utsalgprisen er dyrere i utgangspunktet så betyr ikke det automatisk at de har bedre lyd. Men hvis du skal ha skikkelig gamingheadsett så ser jeg at mange anbefaler å kjøpe headsett uten mikrofon for å kjøpe det i tillegg etterpå. Du kan også sjekke om de har åpent kjøp slik at du kan kjøpe begge for å prøve å se hvilken du liker best og levere tilbake det ene etter gitt antall dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå