Gå til innhold

Klasseskille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er tross alt problemet løst om de forsvinner...

Å HERREGUD!

Narkomane er mennesker de også! Like mye som deg, meg, kjæresten din, moren din (?), faren din (?) og hele OHG videregående skole!!!

Alle narkomane jeg har snakket med er faktisk mer menenskelige en deg...

- ALLE mennsker har en grunnleggende rett på å leve.. tenk over den..

Jeg vil heller se deg fryse i hjel enn en stakkars utpint narkis... pokker ta!

Lenke til kommentar

Har du sunket så dypt at du snakker med vanlige narkomane?

Vi var og fikk skoene pusset av Skopusserlars! Gjør de en jobb kan du snakke med dem, men det er kanskje noe man bør holde seg unna....

Men jeg skal selvsagt ikke nekte deg å snakke med dem, men hva vet du om de ikke tar lommeboken din mens du snakker med dem?

Lenke til kommentar

Kremt, JoachimV, hvordan er livet ditt med alle fordommene?

HalTan KAN komme på døra nå, men jeg tror ikke han gjør det.

Narkis'en KAN stjele lommeboken din, men jeg tror ikke han gjør det.

Jeg syns det er hyggelig og snakke med dem, og forrige jeg snakket med fortalte at han drømte om et vanlig liv med hus i Hønefoss. Da synes jeg litt synd på han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

@JoachimR

Hvis man først skal tenke sånn: Personlig synes jeg vi alle synker dypere når vi forsøker å diskutere med deg enn det vi gjør hvis vi prater med narkomane.

Lenke til kommentar
Har du sunket så dypt at du snakker med vanlige narkomane?

Vi var og fikk skoene pusset av Skopusserlars! Gjør de en jobb kan du snakke med dem, men det er kanskje noe man bør holde seg unna....

Men jeg skal selvsagt ikke nekte deg å snakke med dem, men hva vet du om de ikke tar lommeboken din mens du snakker med dem?

FYFAEN!.... Jeg er glad jeg aldri kommer til å synke så dypt at jeg snakker med deg!

Relativt nylig slo jeg av en liten prat med en narkis på Nationaltheateret stasjon, han ba om litt småpenger, av og til gir jeg litt. Han takker svært høflig. Jeg spurte om han ikke frøs, og slik ble det til en bitteliten sammtale. En svært hyggelig mann skal jeg si deg.

DU derimot ville jeg ikke offret et sekund til...

RANE MEG? Fy svarte i satans nissemann! Hva er det du får deg selv til å si? Jeg er så forbanna akkurat nå, har hodet ditt fallt av da du var liten? Eller har bare moren og faren din proppet det full av nazipropaganda?

Lenke til kommentar

Narkis'en KAN stjele lommeboken din, men jeg tror ikke han gjør det.

Jeg syns det er hyggelig og snakke med dem, og forrige jeg snakket med fortalte at han drømte om et vanlig liv med hus i Hønefoss. Da synes jeg litt synd på han.

Skjønner jeg godt, Hønefoss er ikke et blivende sted. Men heroin gjør jo hjernen til grøt...

Lenke til kommentar

JoachimR, gjør du virkelig dette for NOEN annen grunn enn å provosere? Skal

prøve å holde meg for god til å flame, i hvertfall siden den

"bruk av forumet-tråden" ble opprettet,men må nå ærlig kunne si at jeg synes du

har et grunnleggende dårlig menskesyn og en god porsjon hovmod. Dessuten tror

jeg man lever fjernt fra virkeligheten hvis man tror at alle narkomane kun er ute

etter lommeboka di. Kan nesten ikke få sagt hvor provosert jeg blir!

Lenke til kommentar
Jo, jeg synes militæret er viktig. Men jeg er redd jeg er i for dårlig form til å kunne gjøre nytte for meg. Derfor vil jeg nok unngå det.

MEN,Norge bør ha et PROFEESJONELT FORSVAR, ikke verneplikten slik vi kjenner den i dag!

Ett proffesjonelt forsvar er LIVSFARLIG! Ett proffesjonelt forsvar er mye enklere å bruke mot befolkningen, siden det bare vil være autoritetstro høyreekstreme tullinger i forsvaret. Og det vil bli enklere for militæret å begå statskupp, da generalene kan kaste ut alle element i militæret som har litt mellom ørene.

Men alt dette er vel bare finfint i din verden? Enklere å bruke forcen mot en revolusjon, opprør, demonstrasjoner osv. flote saker ikke sant? Er det ikke NEI TIL FOLKESTYRE; JA TIL EU du sier? For din informasjone så finnes det militære enheter i EU, husker desverre ikka navnet, men det er en frivillig og proffesjonell enhet som driver med inn-ut opperasjoner rundt om i Afrika for å beskytte EUs interesser. Ett EU forsvar er under planlegging, det kan sikkert brukes mot meg, siden jeg ifølge EU er TERRORIST! De fleste ennene mine er også terrorister, alt ifølge EU. Ifølge USA er jeg sikkert en evil evildoer of a filthy communist terrorist rat, som aller helst bør bli destruert øyeblikkelig for nasjonens sikkerhet så blir alle dokumenter om destrueringen min ødelagt, omtrent som papirene om Leonard Peltier ble destruert, "for national security". finfint.

Lenke til kommentar

Vi har vel alle hørt om Jan Gioue og jeg skjønner godt at han og sånne som Olsen bør nektes adgang til amerikansk luftrom og territorie.

Et profejsonelt forsvar er nødvendig for å kunne forsvare seg om f.eks. russerne skulle angripe Nord-Norge. Da holder det ikke med tykke verneplikte soldater som ikke klarer å ta 100 sit ups på kvarter(jeg klarer det ikke jeg heller). Da trenger man et eliteforsvar som raskt slår ned på russerne.

Skulle Rød Ungdom lage revolusjon, ville et eliteforsvar raskt eliminiere problemet.

Et eliteforsvar er hva vi trenger!

Lenke til kommentar
Vi har vel alle hørt om Jan Gioue og jeg skjønner godt at han og sånne som Olsen bør nektes adgang til amerikansk luftrom og territorie.

Et profejsonelt forsvar er nødvendig for å kunne forsvare seg om f.eks. russerne skulle angripe Nord-Norge. Da holder det ikke med tykke verneplikte soldater som ikke klarer å ta 100 sit ups på kvarter(jeg klarer det ikke jeg heller). Da trenger man et eliteforsvar som raskt slår ned på russerne.

Skulle Rød Ungdom lage revolusjon, ville et eliteforsvar raskt eliminiere problemet.

Et eliteforsvar er hva vi trenger!

Det der må være noe av det dummeste jeg har hørt.

For det hadde jo vært KJEEEEMPE farlig hvis olsen skulle få slippe inn i USA.

Kan ikke se for meg hva olsen skulle gjort som kunne være farlig der.

Hadde russland invadert oss (som forsåvidt er svært usannsynlig) hadde vi fått

hjelp fra nato-landene. Jeg tror norge uansett ikke kunne stått imot noe slikt

enten vi hadde hatt et profesjonelt militæret eller ikke.Og hvis rød ungsom skulle

lage opprør ( noe som forsåvidt også er ganske usannsynlig) tror jeg vi ville klart

å håndtere den situasjonen også slik som det er i dag.

Lenke til kommentar

Tror ikke Norge hadde greid å stoppe Russland uansett om vi hadde hatt vanlige vernepliktige eller et eliteforsvar. De hadde nok feid over oss. Det er uansett ikke noe sansynlig scenario. Angriper du Norge angriper du jo også alle andre NATO land, og da blir det litt småkaos.

Revolusjon av rød ungdom høres litt søkt ut. Ikke akkurat noe jeg går rundt og venter på.

Lenke til kommentar
Jeg tror Lamer ble sluppet som barn...

Har vært inne på tanken om en fysisk forklaring selv.

Ser for meg at det hadde vært underholdende å ringe hjem til familien Rygh, og spørre om det "var en vanskelig fødsel?" etc.

Men nå er jeg ikke fullt så stor drittsekk selv ennå.

Dog er det underholdende å leke med tanken. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...