Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 http://www.usatoday.com/news/washington/20...army-usat_x.htm Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Examples:Of the Army's 45,586 enlisted combat infantryman, 10.6% are black. Of the Air Force's 12,000 pilots, 245, or about 2%, are black. In the Navy, 2.5% of the pilots are black. Senior Air Force officials say they are troubled by the number of black pilots and plan to do better. The Army's enlisted Green Berets are among the least diverse groups in the military. Only 196 of the Army's 4,278 enlisted Green Berets ? fewer than 5% ? are black. Her fremgår det at en dyr maskin ikke legges i hendene til en afroamerikaner, ei heller får de utføre spesialoppdrag... men grunts får de være! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jo, jeg synes militæret er viktig. Men jeg er redd jeg er i for dårlig form til å kunne gjøre nytte for meg. Derfor vil jeg nok unngå det. MEN,Norge bør ha et PROFEESJONELT FORSVAR, ikke verneplikten slik vi kjenner den i dag! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 med andre ord en elite. som usa har. hvorfor ikke bare legge norge under us, siden alt skal vaere som der, JoachimR? <OT> Forresten, noen som noen gang har sett Joachim skrive noe negativt om usa? Nordmenn skriver mye negativt om norge, og jeg vet ingen andre her som bare forherliger et land...bortsett fra et par pro amerikanere¿? Har dere blitt hjernevasket borti der? </OT> Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Ja, Norge kunnet jo godt blitt den femtiførste staten for min del! Man blir ikke hjernevasket "over there". Man innser bare hvor fantastisk samfunnet er der borte! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 AHAHHAAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHA!!!!!!! * HalTan ler diverse lemmer av seg * HalTan faller om død av latter på gulvet AHHAHAHAHAHHHHHHHHHHAHAHAHAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHHA!!!!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja, Norge kunnet jo godt blitt den femtiførste staten for min del! Man blir ikke hjernevasket "over there". Man innser bare hvor fantastisk samfunnet er der borte! Sniff sniff ... i smell braiwashing! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 * HalTan faller om død på gulvet yay Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jo, jeg synes militæret er viktig. Men jeg er redd jeg er i for dårlig form til å kunne gjøre nytte for meg. Derfor vil jeg nok unngå det. MEN,Norge bør ha et PROFEESJONELT FORSVAR, ikke verneplikten slik vi kjenner den i dag! Jeg synes man av prisipp skal ha frivillig deltakelse i forsvaret. Jeg synes også at ingen bør tjene en dritt på det, men heller ikke tape særlig på det. Dersom folk ikke da frivillig vil være i forsvaret, bør vi ikke ha et forsvar. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 * HalTan rise from the dead to defeat all the evil capitalists in the world! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 53 mener du, etter Afghanistan og Irak... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 53 mener du, etter Afghanistan og Irak... Det stemmer... Hawaii, Afghanistan, Irak .... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Det tenkte jeg ikke på.... DA MÅ VI JO KJØPE NYE MYNTALMBUM TIL QUARTERENE! :grine: :grine: :grine: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Da må vi jo kjøpe? Man MÅ ikke kjøpe noe myntalbum ffs... og PLEASE, slipp opp litt på capsen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Som om ikke JokkeR har råd til det... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sikkert... Men han har ikke råd til å ta vare på knarkerne... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sikkert... Men han har ikke råd til å ta vare på knarkerne... De er ikke knarkere, de er kriminelle forpestende narkiser... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Som må bøffe eller få HARDE abstinenser... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Som må bøffe eller få HARDE abstinenser... Er jo bare kjekkt om de dør av abstinenser da... problem solved! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå