Gå til innhold

Klasseskille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Examples:

Of the Army's 45,586 enlisted combat infantryman, 10.6% are black.

Of the Air Force's 12,000 pilots, 245, or about 2%, are black.

In the Navy, 2.5% of the pilots are black.

Senior Air Force officials say they are troubled by the number of black pilots and plan to do better.

The Army's enlisted Green Berets are among the least diverse groups in the military. Only 196 of the Army's 4,278 enlisted Green Berets ? fewer than 5% ? are black.

Her fremgår det at en dyr maskin ikke legges i hendene til en afroamerikaner, ei heller får de utføre spesialoppdrag...

men grunts får de være!

Lenke til kommentar

med andre ord en elite. som usa har. hvorfor ikke bare legge norge under us, siden alt skal vaere som der, JoachimR?

<OT>

Forresten, noen som noen gang har sett Joachim skrive noe negativt om usa? Nordmenn skriver mye negativt om norge, og jeg vet ingen andre her som bare forherliger et land...bortsett fra et par pro amerikanere¿?

Har dere blitt hjernevasket borti der? ;)

</OT>

Lenke til kommentar
Jo, jeg synes militæret er viktig. Men jeg er redd jeg er i for dårlig form til å kunne gjøre nytte for meg. Derfor vil jeg nok unngå det.

MEN,Norge bør ha et PROFEESJONELT FORSVAR, ikke verneplikten slik vi kjenner den i dag!

Jeg synes man av prisipp skal ha frivillig deltakelse i forsvaret. Jeg synes også at ingen bør tjene en dritt på det, men heller ikke tape særlig på det. Dersom folk ikke da frivillig vil være i forsvaret, bør vi ikke ha et forsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...