Thlom Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Joachim, at de kan dø uten dosen sin er ÅRSAKEN til kriminaliteten de bedriver. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Lamer... dette blir for dumt, du er og blir en nisse av høyeste rang. Selvopptatt, selvdiggende, naiv pappagutt. Jeg gidder rett og slett ikke å svare på all idiotien din lenger, for du VET hva jeg mener om det, right? 99,8 % av det du sier er bare drit... jeg skal ikke nekte deg å ha egne meninger, men jeg skal nekte deg å tro høyere om deg selv en noen andre mennesker, å komme med rasistiske utsagn, og lignende. Det er virkelig på tide at du skjerper deg... ----- Du sier at kriminalitet bedrevet av en narkoman kriminell går utover enkeltmennesker balblabla. og derfor burde straffes hardere. 1. Jeg tror ikke på at det er grunnen, jeg tror du rett og slett missliker narkiser fordi du er oppdratt til å tro at de er onde, dumme monstre som abre er ute etter alle de flotte pengene til pappen din, som han trengte til nye champisglass i båt nr. 6. 2. Når en næringslivstopp bedriver hvitsnippkriminalitet og f.eks stjeler millioner av kroner fra firmaet sitt går det utover UHORVELIGE mengder enkeltmennesker... alle de ansatte i firmaets jobber kan ende opp med å stå i overhengende fare, eventuellt må ledelsen bestemme seg for å sparke/sette ned lønna. (men det gjør vel ikke noe, vi kan jo bare fly inn noen salver fra plantasjen i afrika?) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Slutt å omtale ARBEIDERNE på vår plantasje som SLAVER. De har masse rettigheter, og har kost og losji inkludert i sin lønn. Du må gjerne være uenig med meg. Slik jeg ser det, har jeg fått meget god oppdragelse i hvordan man oppfører seg mot andre mennesker og den slags. Jeg er klar over at du ikke er enig Når en nærinsglivtopp stjeler, går det kanskje utover mennesker. Han skal selvsagt betale tilbake det, og jeg synes godt at man kan innføre et amerikansk system, hvor styret og toppledelsen holdes ansvarlig. En narkoman går rett på enkeltmennesker, og politiet fårt jo så lite bevilninger, at absolutt alle ran og lommetyverier blir henlagt. Jeg sikter da til en ranska der jeg ble ranet for et kredrittkort (på min fars navn, hvilket jeg ikke lenger har...) og mobiltelefon. I tillegg ble jeg frastjålet mobilen en annen gang. Min mor har i tillegg fått to vekser frastjålet. ALLE disse sakene ble henlagt.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det er dessverre slik ja, at politiet må henlegge saker av liten betydning. Mindre tyverier osv. finnes ikke ressurser til å etterforskes. Jeg har selv blitt FORSØKT ranet 4 ganger, slapp unna hver gang... jeee! (bombe at du har kredittkort i din fars navn) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 HADDE.... Det var et søterkort som dessverre hadde fri kreditt, og etter dette ranet fikk jeg ha et slikt kredittkort... har AMEX fra United Airlines bare nå.... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Joachim, klarer hjernen din å tenke seg til ÅRSAKEN til at narkomane stjeler? Du har hatt om årsak<->virkning på skolen ikke sant? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Ja, uff.... Blåkors-propaganda... Men kan de ikke bare gå til en institusjon og legge seg inn frivillig? Det burde ihvertfall være mulig.... I stedet for å stjele kan de gjøre som Sko-pusser Lars. Det hadde vært bra. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Skal alle sitte og pusse sko? Men kan de ikke bare gå til en institusjon og legge seg inn frivillig? Tror du de er narkiser frivillig? Det er gjerne en GRUNN til at de ikke bare går til en institusjon og legger seg inn. Jeg skal la det være opp til deg å finne ut hva grunnen er. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Ja, de kan sitte å pusse sko og gjøre andre små oppgaver. Ta seg jobb som jorbærplukker f.eks. Ellers synes ikke jeg at man skal hjelpe narkomane noe særlig. Fryser de i hjel, fryser de ihjel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Å herregud! Nå la du egget! Fryser de i hjel. fryser de i hjel... det der fikk begeret til å renne over... Jeg fatter ikke at det går ann å være en så stor idiot... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Men kan de ikke bare gå til en institusjon og legge seg inn frivillig? "Let them eat cakes". Herre se i nåde... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tillegg: Bryn hjernen din på hvorfor de narkomane faktisk ER narkiser, og ikke har sluttet med stoff JoachimR, kommer du frem til noe? Eller er du for dum? Det håper jeg virkelig ikke. "Kan jo bare legge inn seg selv".. HERREGUD, det er ikke så lett .... Lamer er en SOPP... Det er en grunn til at de faktisk ikke bare gjør det! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ja, de kan sitte å pusse sko og gjøre andre små oppgaver. Ta seg jobb som jorbærplukker f.eks. Ellers synes ikke jeg at man skal hjelpe narkomane noe særlig. Fryser de i hjel, fryser de ihjel. Det er nå du skal jekke deg ned endel hakk, og ta en liten reality-check. Wake up & smell the coffee, young apprentice - du har MYE å lære tror jeg. Skjerp deg - ellers er det på hue og ræva ut herfra. Vi har ikke spesielt behov for jyplinger som sitter å uttaler seg om ting de ikke har peiling på. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 En ting jeg dessverre aldri har forstått meg på: (Håper ikke jeg blir stempla som dum...) Hva er dette snakket om Lamer som en person? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Lamer = mr. Nazi.... du vet.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Skjønte nesten det, men hvor har han fått navnet sitt fra? Er det etternavnet hans? Eller er det bare at han er "lame?" Kan jeg forresten få anbefale Nerf Herder - Lamer than Lame? En artig sang som ikke er om vår alles kjære Lame, men allikevel. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det var DrDoogie som først begynte å omtale lamer som lamer, så begynnte alle de andre tullingene å gjøre det samme Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ja, de kan sitte å pusse sko og gjøre andre små oppgaver. Ta seg jobb som jorbærplukker f.eks. Ellers synes ikke jeg at man skal hjelpe narkomane noe særlig. Fryser de i hjel, fryser de ihjel. Det er nå du skal jekke deg ned endel hakk, og ta en liten reality-check. Wake up & smell the coffee, young apprentice - du har MYE å lære tror jeg. Skjerp deg - ellers er det på hue og ræva ut herfra. Vi har ikke spesielt behov for jyplinger som sitter å uttaler seg om ting de ikke har peiling på. Selv om jeg er en drittsekk av en kjønnsfasist, må jeg si: Bifall. Eneste moderator som har kommet med en fornuftig kommentar til "our resident troll" hittil. You go, girl. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 @Diskusjonen om hvem Lamer er. Greit, det er oppklart. Back til topic: Hvor SYK er du, Joachim? Tror du virkelig at det er så jævlig lett å komme seg ut av dophelvetet? Hvordan kan du si noe sånt? Innser du ikke at du er den ENESTE som sier noe så utrolig teit? Aaaaah, det gjorde godt å få ut litt agressjon, særlig når den er fortjent. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jauda.. nyhet. Han ANER ikke hva han prater om... JoachimR: ta det LITT til deg da.. du har ikke ALLTID rett skjønner du. I dette tilfellet (og mange andre) har du faktisk HELT feil. Men jeg tror ikke du er SÅ dum, tør du ikke innrømme feil? Kanskje du ER så dum likevel? Hvem vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå