Gå til innhold

Klasseskille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Narkomane skal ikke ha det godt! Det sier seg da selv! Det blir jo nærmest som en slags belønning for at de har blitt narkomane!

Enkelte blir narkomane fordi de har de generelt for'jævli i utgangspunktet, de flykter fra virkeligheten. Hadde jeg for eksempel mista hele familien i en ulykke, hadde det blitt en rimelig heftig fyllekule, gjerne litt tjall. Etterhvert trenger man sterkere saker og da er du på kjøret.

 

Men da skal de værsågod få betale deler av behandlingen selv, i ettertid. Det er deres feil at de begynte, og samfunnet skal ikke da betale alt for at de skal komme seg ut igjen. De får jammen ta litt ansvar selv.

Dette er seriøst noe av det sykeste jeg har lest... hva slags verden er du lever i egentlig?

 

Skolen min hadde ANT-dag her i høst.. Da kom det en tidligere narko"dealer, narko-bruker og topedo... Opplegget var slik laget at vi skulle synes synd på dakkars Ronny eller Johnny eller hva han het... Sånt klarer jeg ikke. Han ventet åp å få sone 7 år. Dakkasrs han som må sone i fengelse... Nei, sånne mennesker synes jeg ikke synd på.

Du skal vel heller skjønne at det der er noe greier du ikke skal rote deg borti... ikke nødvendigvis synes synd på han.

 

Har ikke lest alle innleggene, men dette var så provoserende at jeg ikke kunne unngå å svare.

Lenke til kommentar
Pappa har nok litt makt over arbeidere. Misbruker han den? Nei! Det som er galt i det norske samfunnet er at ingen vil ha såkalte skittjobber. Noen må tross alt ha dem! Jeg foreslår at de som er arbeidsledige i Norge, tvinges til å vaske hus f.eks. Dermed får Aetat mindre utgifter, og de som trenger det får arbeidskraft.

 

Hva vet jeg om pappaen din misbruker makten sin, saken er at han har makt. Du foreslår at arbeidsledige vasker hus, slik at familien din får billig husvask. Jeg foreslår at pappaen din ikke gir deg lommepenger før du vasker huset. Mens jeg først er i gang foreslår jeg at faren din prøver å jobbe ett par dager på plantasjen deres og gjerne forsøker seg som industriarbeider en ukes tid.

Er det noe galt i å ha makt også nå? :roll:

Lenke til kommentar

JoachimR: Narkomane skal ikke ha det godt? Er det noe galt med deg eller? ALLE har rett på å ha det godt, MINST like godt som deg og ****-familien din... Nå får du pakke sammen de provoserende møkkameningene dine og se LITT uutenfor din varden kallt Homenkollåsen! POKKER heller... du kan ikke MENE og tro at du er mer verdt/har flere/andre rettighetet en en narkoman? Jeg trodde seriøst ikke du var SÅ dum? Er du mer verdt og har flere rettigheter en en neger da? Eller en innvandrer? Eller en sosialist med inntekt under 300.000? Eller en som IKKE bruker bandana og golftøffler?

 

BANK BANK JoachimR... det finens ANDRE en deg her i verden også...

Lenke til kommentar

Ja, men når en narkoman begynner med narkotika, er det tross alt noe han bestemmer seg for. Den narkomane m,å derfor ta ansvar! Jeg synes det er helt greit at de pusser sko f.eks. Skopusser Lars er et godt eksempel.

 

Ja, jeg mener jeg er mer verdt enn en narkoman tullebukk.

 

Jeg er sikkert LIKE MYE verdt som en sosialsit eller noen av de andre gruppene du nevner, men jeg hever meg over de narkomane-. Og dette har jeg tenkt grundig igjennom.

 

Og jeg mener fortsatt at det er synd at ingen nordmenn vil ta en vaktmester-jobb. Det må da være bedre å være vaktmester enn å snylte/ få penger fra Aetat?

 

Hva er galt med Holmenkollåsen om jeg tør spøøre? Til orientering tok jeg en gang i høst triukken gjennom Grønnland til Ekeberg. Det var et trist syn.

 

Ja, alle skal ha likt UTGANGSPUNKT. Men de som sløser bort dette utgangspunktet, får da gjøre litt selv, og ikke forvente at skattebetalerne skal sørge for at de får behandling!

 

EDIT: Jeg er ikke bedre enn negere, men bedre enn narkomane og kriminelle...

Lenke til kommentar
Ja, men når en narkoman begynner med narkotika, er det tross alt noe han bestemmer seg for. Den narkomane m,å derfor ta ansvar! Jeg synes det er helt greit at de pusser sko f.eks. Skopusser Lars er et godt eksempel.

 

Ja, jeg mener jeg er mer verdt enn en narkoman tullebukk.

 

Jeg er sikkert LIKE MYE verdt som en sosialsit eller noen av de andre gruppene du nevner, men jeg hever meg over de narkomane-. Og dette har jeg tenkt grundig igjennom.

 

Og jeg mener fortsatt at det er synd at ingen nordmenn vil ta en vaktmester-jobb. Det må da være bedre å være vaktmester enn å snylte/ få penger fra Aetat?

 

Hva er galt med Holmenkollåsen om jeg tør spøøre? Til orientering tok jeg en gang i høst triukken gjennom Grønnland til Ekeberg. Det var et trist syn.

 

Ja, alle skal ha likt UTGANGSPUNKT. Men de som sløser bort dette utgangspunktet, får da gjøre litt selv, og ikke forvente at skattebetalerne skal sørge for at de får behandling!

 

EDIT: Jeg er ikke bedre enn negere, men bedre enn narkomane og kriminelle...

Dette er bare fantastisk å lese... jeg trodde ærlig talt ikke du skulle BEKREFTE det, men gjøre et elendig forsøk på å forsvare deg...

 

Jeg er seriøst helt slått ut...

 

Reality check:

 

*BANK BANK*

 

JoachimR, hør godt etter....

 

 

DU ER ****** IKKE VERDT EN DRITT MER EN NOEN ANDRE MENNESKER! ALLE MENNESKER ER LIKESTILLTE, LIKE MYE VERDT, HAR RETT PÅ DET SAMME!

 

 

 

 

 

 

On second thought.... du er faktsik verdt MINDRE en resten av oss med de meningene du fremstiller. Det er mennesker som deg som gjør verden til et ******...

Lenke til kommentar
JA, jeg bruker noe sånt som 12 000 kroner, men da snakker vi også om investeringer...

 

Det er uinterresant når vi snakker om en vaktmester i havlstilling

 

Jeg er verdt mer enn krimminelle og narkomane. Sosialister og negere er sikkert like mye verdt som meg!

FEIL igjen... JoachimR, du er ikke verdt en forbanna bandana mer en noen andre på denne kloden. Og slik skal det heller ikke være... er du ikke enig har du ingenting på denne kloden å gjøre.

 

Har du peiling på økonomi blandt oss NORMALE folk? (normale er definisjonen på folk som tjener vanelig, men du vat ikke hva det vil si)... 10500 kroner etter skatt er ikke umulig...

 

 

 

Vet du hva.. jeg skal vedde på at Varg "Greven" Vikernes er en mye mer sympatisk person en deg... Beklager, men slik er mitt syn på saken. Kanskje du BØR ta LITT selvkritikk og revurdere noen av dine standpunkter for en gangs skyld?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tatt et så grusomt valg at jeg sier "ja takk" til narkotiske stoffer. Er man så dum, kan man ha det så godt. Og da mener jeg også at jeg er mer verdt. MEN; gjør man noe ordentlig for å komme seg ut av det, er saken helt annerledes. Jeg har sansen for sånne som skopusser-Lars, han ønsker å komme seg ut av det, og gjør sitt for å tjene penger ærlig og redelig. Det gjør ikke akkurat alle narkomane...

 

Jeg er ikke amerikanser... Foreløpig...

Jeg har imidlertid oppholstillatelse for de neste fem år i USA.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tatt et så grusomt valg at jeg sier "ja takk" til narkotiske stoffer. Er man så dum, kan man ha det så godt. Og da mener jeg også at jeg er mer verdt. MEN; gjør man noe ordentlig for å komme seg ut av det, er saken helt annerledes. Jeg har sansen for sånne som skopusser-Lars, han ønsker å komme seg ut av det, og gjør sitt for å tjene penger ærlig og redelig. Det gjør ikke akkurat alle narkomane...

 

Jeg er ikke amerikanser... Foreløpig...

Jeg har imidlertid oppholstillatelse for de neste fem år i USA.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke alle narkomane som sa ja til narkotiske stoffer når de kom på kjøret. Det er en del folk som har hatt sykdommer der de ha måttet ta sterke medisiner, og etter dette har de ikke klart seg uten disse sterke narkotikumene (?), så de har begynnt å dope seg for å klare å leve et så verdig liv så mulig, uten smerter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...