Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker dere på jenter dere har tatt dyden til?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan menn forholder seg til de jentene de har vært den første til? Tenker dere fortsatt med triumf på at det er dere som har vært den som fikk åpne musa hennes og pule henne, at det var dere som ga henne de første seksuelle erfaringene? At når hennes kjæreste eller fremtidige ektemann ligger inntil vaginaen hennes, slikker henne eller gjennomfører samleie med henne, må han forholde seg til det faktum at du var der først og på en måte skitnet til henne, og fikk hennes "aller helligste" det han ville ha som sitt eget tempel, til å lukte litt som fisk? Jeg spør, fordi jeg sliter enormt med sjalusi på grunn av dette.

Anonymous poster hash: e87d5...ea5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvordan menn forholder seg til de jentene de har vært den første til? Tenker dere fortsatt med triumf på at det er dere som har vært den som fikk åpne musa hennes og pule henne, at det var dere som ga henne de første seksuelle erfaringene? At når hennes kjæreste eller fremtidige ektemann ligger inntil vaginaen hennes, slikker henne eller gjennomfører samleie med henne, må han forholde seg til det faktum at du var der først og på en måte skitnet til henne, og fikk hennes "aller helligste" det han ville ha som sitt eget tempel, til å lukte litt som fisk? Jeg spør, fordi jeg sliter enormt med sjalusi på grunn av dette.

Anonymous poster hash: e87d5...ea5

Who's your daddy? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nasty  :wee:

Det der med dyden, er det en egen fetisj-kategori for sånt, eller?

Jeg har aldri tatt dyden til noen, plager meg ikke noen plass.

En del religiøse fundamentalister og de ikke fullt så fundamentale blant dem, "alle" samstemmer i at det må være slik. Ingen sex før ekteskapet og det der.

Jeg selv har forblitt en slik trofast jævel, ikke kristen/ikke religiøs. Vel og bra det. Andre partnere for å oppnå seksuell forandring har jo fristet noe opp igjennom årene, men har holdt meg på matta. Det går da mest i å ikke skulle såre den andre man har bundet seg til. Men, egentlig så er man nok bygd for å forplante seg med mere enn en partner, oss menn.

Andre partnere for nytt forhold og nye relasjoner, eller for noen også nye eiendeler. Det har fristet meg betydelig mindre. Det å skulle forplante seg, har jeg heller ikke særlig lyst til. Så når andre blir "sjokket" over at jeg ikke har barn, eller ikke ønsker å ha barn, det føles nesten like rart ut hver gang. Som om det er normen i samfunnet. Som om det å få seg 9 barn er det beste i hele verden.

Endret av G
Lenke til kommentar

har igrunn ikke tenkt sånn. Sleit med noe tilsvarende det samme da jeg var i mitt forrige forhold, men der var også min kjæreste veldig sjalu. Også "projiserte" jeg det tilbake, ett stykke ut i forholdet.. Følelser er ikke alltid så rasjonelt, derav ordet sjalusi.

Vi fikk kid og er venner nå.... Hva vinner man på å gå rundt og hate alle?

Hva vinner man på å hate damer som har knulla folk før en selv og hatt deilig sex? Hvorfor skal man hate det?

Jo flere som gjør det, og slenger dritt, jo færre damer kommer til å spre beina. Det er logisk.

Vi må slutte å dømme jenter bare fordi at de har pult litt og fått seksuelle erfaringer!!!!

Hvorfor skal sex være så vanskelig? Tenker særlig på deg TS. Det er ingen tvil om at dette er litt vanskelig for deg. Det skjønner jeg av innlegget ditt. Men du har ihvertfall selvinnsikt.

Jeg har aldri tatt dyden fra noen. Dama som en gang i sin tid knulla bort jomfrudommen min, var ikke jomfru for å si det sånn. Å irritere meg over det falt meg ikke inn engang. Heldigvis.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Sæden blir vasket ut nokså fort. Det renses jo rimelig bra opp når påfølgende menstruasjon kommer. Så uhygiensk er det ihvertfall ikke på det fysiske plan. Med unntak av visse infeksjoner som man kan pådra seg av ymse kjønnssykdommer.

Heldigvis er det få av kjønnsykdommene man ikke klarer "å ta kål" på i våre dager. Til og med virusinfeksjoner som HIV vil før eller siden kunne medisineres ut av kroppen. Det er det ingen tvil om. Finnes mange forskningsprosjekter som hvor sikkert enkelte vil bære frukter.

Lenke til kommentar

Merkelig, det her. Før jeg hadde sex første gangen fikk jeg også inntrykket av at det var noe veldig spesielt å ta jomfrudommen. Men da kvelden kom var det jaggu meg ikke mye magisk. Jeg gråt to ganger og kasta opp. Nå er det vel neppe så ille for alle, men jeg vil heller tro det er bedre for begge om begge har litt erfaring fra før. Det er på tide å avmystifisere hele den der jomfruillusjonen som enkelte er så opptatt av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt oppriktig, ikke for å være frekk, men du har et problem som du må få kvalifisert hjelp til å bli kvitt. Det er jo helt åpenbart at sjalusien har et usunt grep på deg og hindrer deg i å leve et vanlig sexliv. Du er rett og slett litt handikappet på et område der du bør føle deg fri.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...