OddZen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) God kveld godtfolk! Jeg vil bare oppfordre alle som kan og har lyst til å melde seg på BYLAN! Dette arrangementet har vært arrangert en årrekke med rundt 8-900 plasser, med gode compoer, kjekk underholdning, og kvalifiseringer til diverse større internasjonale e-sport arrangementer. Nå flytter de til Vestlandshallen (Bergen), hvor de utvider og dobbler antall deltagerplasser til 1800. Det blir også et større expo område og egen e-sport arena, store kjøpesenter og butikker rett ved. Arrangementet blir holdt i høstferien fra fredag 2 til mandag 5 Oktober. Jeg har dratt fast i flere år og er nå 26 år, men det er fortsatt like kjekt! Dette blir knall! Endret 2. april 2015 av OddZen Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Hørtes ekstremt kjekt ut! Er selv snart 22år og fast invetar på flere lan arrangementer både lokalt og oppover i Norges land. Har heller ikke tenkt til å slutte å gjøre det som intreserer meg, selv om deltakerne blir yngre og yngre. Skulle gjerne deltatt om det ikke var for at Warpzone arrangeres på samme tid Satser på BYLAN til neste år da Endret 18. august 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hvordan er det med plass til hver deltager? Og hvordan funker det med hylle? Endret 19. august 2015 av Chiobe Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Spør på forumet Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Spør på forumet Tenkte på det, men trur det er mer trafikk her enn det er på det. Ser ut til at det er facebook side, så er vel enklere å spørre der. Endret 20. august 2015 av Chiobe 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Gjør det, det er lett å få svar på facebook siden deres =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå