Øystein.F. Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Men det blir berre utvikla for den russiske marknaden.Nytt Halo-spel blir gratis og eksklusivt for PC Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Gratis som i mikro transasksjoner, joda, kjempe gratis og dette spillet blir vel så PC eksklusiv at det kommer først på noen shitty konsoller som så vidt klarer å dra sin egen maskinvare rundt så på PC sånn 1 år etterpå. så joda, det er jo eksklusivt det. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 100% uinteressant. Kan jeg få bytte dette skvipet mot Tomb Raider oppfølgeren? :| 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Greit å ha et spill ekslusivt for hackere, så får vi som spiller andre FPS spill kanskje litt fred. Omtrent alle hackere jeg har møtt opp gjennom årene har vært Russiske, så la de krige om hvem som har den beste hacken. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Tyskere, russere er verst, en del franskmenn også, men men. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Bryr meg midt på ryggen, tåpelig å utvikle spill for en gruppe alene, blir for dumt. Håper faktisk at de går dukken veldig fort så de forstår at slike eksklusive utviklinger ikke holder vann. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Greit å ha et spill ekslusivt for hackere, så får vi som spiller andre FPS spill kanskje litt fred. Omtrent alle hackere jeg har møtt opp gjennom årene har vært Russiske, så la de krige om hvem som har den beste hacken. Hvordan vet du at de er russere? Russisk nick? ;D Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 100% uinteressant. Kan jeg få bytte dette skvipet mot Tomb Raider oppfølgeren? :| Rise of the Tomb Raider e en timed exclusive. Så senest høsten 2016 e den nokk å finne på steam. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Greit å ha et spill ekslusivt for hackere, så får vi som spiller andre FPS spill kanskje litt fred. Omtrent alle hackere jeg har møtt opp gjennom årene har vært Russiske, så la de krige om hvem som har den beste hacken. Hvordan vet du at de er russere? Russisk nick? ;D Jupp. Har møtt på hackere fra andre land å, men Russere ser ut til å være i et flertall når det gjelder hacking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå