Potetflak er godt. Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Noen som vet om noen butikker i Oslo sentrum som har bra utvalg av skinnjakker?Skal en tur dit over påske men er ikke så kjent der :/ Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 ferner jacobsen mener eg har eit ganske så greit utvalg, da spessielt for kvinner (men regner med at det er det samme for menn også). (Har ikkje vært der selv, var ein kompis som snakka om de ein gang han var i Oslo). Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det er en butikk ved siden av Kondomeriet i Karl Johan som selger mye skinnklær. Jeg har ikke vært i den selv så kjenner ikke til utvalget. Lenke til kommentar
idontevenknow Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 "Det er en butikk ved siden av Kondomeriet i Karl Johan som selger mye skinnklær" Sikker på at det er ikke fetisjismegreier? hehe Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Sikker på at det er ikke fetisjismegreier? hehe Tror ikke det, men har ikke vært i den så man vet aldri... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det er en butikk ved siden av Kondomeriet i Karl Johan som selger mye skinnklær. Jeg har ikke vært i den selv så kjenner ikke til utvalget. LMC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå