deleted Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Crossing over Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Dødstilig bilde ble det iallefall. Man ser av bildet at man ikke bør gå i sporet. Veldig stilig komposisjon med alle de horisontale stripene fra toget og med skiltet som bryter. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Kuult! Du får klart frem at det er en grunn for skiltet:-)Helt på linje med hsp ang. stripene og kompen. (selv om skiltet sier at vi IKKE skal være på linjen....)Likte skråstillingen som skaper enda mer fart i bildet. Endret 25. mars 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Takk for hyggelige kommentarer. Noe annet jeg også ser nå, og som er litt artig, er at overgang forbudt, nesten ikke er synlig, noe som antyder at det er en overgang, også er det noen som alltid bare "overser" det og hopper over.. Endret 25. mars 2015 av WiRe Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Stilig bilde! Jeg tenkte det var en tilsiktet grunn til at du lot forbudt bli skjult, men det skjønner jeg av kommentarene at det ikke var. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Et stilig bilde med farlig innhold. Fin opplevelse av fart/fare. Mvh ibn Lenke til kommentar
deleted Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2015 Stilig bilde! Jeg tenkte det var en tilsiktet grunn til at du lot forbudt bli skjult, men det skjønner jeg av kommentarene at det ikke var. Haha, nei dessverre. Skulle kanskje ikke skrevet det? Men takk for god tilbakemelding uansett! Et stilig bilde med farlig innhold. Fin opplevelse av fart/fare. Mvh ibn Takk for hyggelig kommentar Ingvald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg